Junior accountmanager

71workx Kickstart jouw salescarrière als junior accountmanager bij 71WorkX

Als junior accountmanager bij 71WorkX draai je volop mee in het commerciële hart van ons bedrijf. Je komt te werken op de salesafdeling, waar je samenwerkt met ervaren accountmanagers, het marketingteam en de klantenservice. Hier leer je hoe je klantrelaties opbouwt, onderhoudt én hoe je commerciële kansen herkent en benut. Hoe ziet een werkdag eruit? Je start de dag met een teamoverleg, waarin jullie de doelen en prioriteiten van de dag bespreken. Daarna ga je aan de slag met het opvolgen van klantvragen, het opstellen van offertes en het beheren van klantdossiers. Je belt (potentiële) klanten, denkt mee over hun wensen en adviseert over onze producten en werkkleding-oplossingen. Tussendoor spar je met je collega’s over lopende deals of campagnes. Je taken zijn onder andere: Onderhouden van contact met bestaande klanten Meedenken over acties of productbundels Opvolgen van leads en nabellen van offertes Ondersteunen bij het opstellen van verkoopplannen Analyseren

Naar wie zijn wij op zoek?

Bij 71WorkX zijn we op zoek naar een enthousiaste, leergierige en gedreven student of starter die graag wil groeien in het commerciële vak. Je hoeft nog geen volleerd accountmanager te zijn – wij helpen je op weg – maar we zoeken wel iemand die initiatief durft te nemen, communicatief sterk is en nieuwsgierig is naar hoe je klantrelaties opbouwt én behoudt. Je vindt het leuk om contact te hebben met klanten, commercieel te denken en je handen uit de mouwen te steken in een dynamische werkomgeving. Je werkt nauwkeurig, toont interesse in onze producten en bent niet bang om vragen te stellen of verantwoordelijkheid te nemen.

Wat biedt het bedrijf?

Bij 71WorkX krijg je meer dan alleen een leerplek – je krijgt de kans om écht mee te draaien in een enthousiast en professioneel team binnen een groeiend e-commercebedrijf in werkkleding. Je leert het vak in de praktijk en krijgt volop ruimte om jezelf te ontwikkelen.

Wat ga je leren?

  • Onderzoekt de customer journey
  • B1-K1-W1 Brengt de marktpositie van de onderneming in kaart
  • B1-K1-W2 Analyseert de customer journey
  • B1-K1-W3 Vertaalt trends en ontwikkelingen naar commerciële kansen
  • B1-K1-W4 Brengt het commerciële aanbod van de onderneming in kaart
  • B1-K1-W5 Doet verbetervoorstellen voor verkoop, marketing en/of marktbewerking
  • Verzorgt marketing- en communicatie-activiteiten
  • B1-K2-W1 Inventariseert wensen en behoeften
  • B1-K2-W2 Voert marketing- en communicatie-activiteiten uit
  • B1-K2-W3 Voert webcare uit
  • Voert het accountmanagement uit en beheert relaties
  • P4-K1-W1 Voert accountanalyses uit
  • P4-K1-W2 Stelt een accountplan op
  • P4-K1-W3 Coördineert het uitvoeren van een accountplan
  • P4-K1-W4 Evalueert een accountplan
  • P4-K1-W5 Bouwt en onderhoudt een relatienetwerk
  • Voert een commercieel traject uit
  • P4-K2-W1 Bereidt een commercieel traject voor
  • P4-K2-W2 Acquireert klanten en/of opdrachten
  • P4-K2-W3 Voert een verkoopgesprek
  • P4-K2-W4 Doet klanten een commercieel aanbod
  • P4-K2-W5 Verzorgt het interne ordertraject
  • P4-K2-W6 Voert aftersales uit

lees verder