Wieport
- Naam Wieport
- Leerbedrijf ID 100649244
- KvK naam WIEPORT
- KvK nummer 71238441
- KvK vestigingsnummer 000039441180
- Bedrijfsindeling Detailhandel via postorder en internet in consumentenelektronica
- Telefoon +31643430160
- Totale capaciteit 9
- Stage/bbl overeenkomsten -
Organisatieprofiel
- Omschrijving Ben jij opzoek naar de perfecte stage? Wij zijn WIEPORT, leverancier in premium accessoires voor mobiele telefoons, tablets en laptops. Sinds 2018 zijn wij dag in dag uit bezig met zoeken en testen van de juiste producten. Mede daarom kunnen wij met trots zeggen dat wij staan 100% achter onze producten staan. Wij willen onze ervaring en kennis graag delen met de volgende generatie, met jou dus! Wat ga je doen? Bij WIERPORT hebben we elke dag te maken met zowel zakelijke als particuliere klanten. Het is aan jou de taak om deze klanten goed te woord te staan, zodat zij met positief gevoel terugkijken op hun aankoop. Service verlenen is waar het bij jou om draait! Daarbij zijn de inzichten van de klant van essentiële waarde. Met deze informatie kunnen we blijven innoveren. Bij ons leer je hoe je dit proces het beste aan kunt pakken, maar we willen ook graag weten wat jij wilt leren. WIEPORT in het kort WIEPORT is innovatief en altijd in beweging. Met de juiste combinatie van lef en gezond verstand bedenken wij telkens nieuwe toepassingen voor onze producten. Stil zitten bestaat niet, wij zijn continue bezig met het optimaliseren van processen. Daarbij moet je denken aan het versterken van de klantloyaliteit, het bedenken en inrichten van nieuwe marketingcampagnes en het optimaliseren van het inkoopproces. Maatschappelijk verantwoord ondernemen krijgt binnen de organisatie een steeds belangrijkere rol, in onze sector vindt nog altijd veel vervuiling plaatst. WIEPORT ontwikkelend programma’s om in de omgeving ons steentje bij te dragen. Tot slot vinden wij het culturele aspect van ondernemen erg belangrijk. We werken nauw samen met onze leveranciers uit China, we leveren onze producten zowel aan de Nederlandse als Duitse markt. We hebben dus veel te maken met cultuurverschillen. Wij zijn opzoek naar jou! Wij zijn opzoek naar een student Commercieel medewerker of Junior accountmanager (Niveau 3 of 4) die sterk in zijn schoenen staat en proactief is. Daarbij vinden wij het belangrijk dat je leergierig bent en elke dag met een gezonde portie enthousiasme voor WIEPORT klaar staat. Communication is key! Wij geloven dat je als stagiair alleen beter kunt worden in je werk in een omgeving waarin vrijuit gecommuniceerd kan worden. Door altijd helder en direct te blijven communiceren weet zowel jij als je stagebegeleider waar jullie aan toe zijn. Dit maakt je stageperiode nog leerzamer en niet te vergeten, ontzettend leuk! Toffe werksfeer Iedere dag bij WIEPORT is anders, wij bieden een flexibele leeromgeving waarbij een leuke werksfeer centraal staat. Tijdens je stageperiode bij WIEPORT krijg je voldoende ruimte om je persoonlijk te ontwikkelen. Je werkt in een energieke omgeving met een ondernemende spirit, zo hebben wij regelmatig bezoek van jonge ondernemers uit de omgeving en discussiëren we samen om tot nieuwe inzichten te komen. Deze stagemogelijkheid wil je niet missen, neem gelijk contact op!
- Informatie Leren & Werken We zijn een erkend leerbedrijf omdat we veel mogelijkheden hebben voor studenten van de opleidingen (junior) accountmanager en commercieel medewerker. Dit zowel in de opdrachten, ontwikkeling en doorgroei in het bedrijf zelf. Het is dan ook mogelijkheden om na je stage door te werken bij ons in het bedrijf.
-
Organisatie kenmerken
- Mogelijkheden voor zij-instromers
Wieport
- Naam Wieport
- Leerbedrijf ID 100649244
- KvK naam WIEPORT
- KvK nummer 71238441
Erkenningen
Sector: Cross-over
niveau 4 / 1-2-2024
Voert het verkooptraject uit (B1-K1)
- Bereidt het verkooptraject voor (B1-K1-W1)
- Doet een aanbod met prijsberekening (B1-K1-W2)
- Voert verkoopgesprekken (B1-K1-W3)
- Verzorgt het (interne) ordertraject (B1-K1-W4)
Zorgt voor relatiebeheer en klantenservice (B1-K2)
- Onderhoudt klantcontact en voert aftersales uit (B1-K2-W1)
- Behandelt klachten (B1-K2-W2)
- Voert promotieactiviteiten uit (B1-K2-W3)
- Voert webcare werkzaamheden uit (B1-K2-W4)
Onderzoekt de markt en doet voorstellen voor commercieel beleid (B1-K3)
- Verzamelt klant-, product- en marktinformatie (B1-K3-W1)
- Doet voorstellen voor verkoopbeleid, marketingbeleid en/of marktbewerking (B1-K3-W2)
Ontwerpt de media-uiting (B1-K4)
- Bespreekt de opdracht (B1-K4-W1)
- Maakt een planning (B1-K4-W2)
- Oriënteert zich op opdrachtgever/doelgroep/onderwerp (B1-K4-W3)
- Maakt een concept (B1-K4-W4)
- Maakt een ontwerp (B1-K4-W5)
- Presenteert het concept en/of ontwerp van de media-uiting (B1-K4-W6)
Realiseert de media-uiting (B1-K5)
- Bereidt de realisatie voor (B1-K5-W1)
- Bewaakt voortgang en beoordeelt resultaat van uitbesteding of deelproject (B1-K5-W2)
- Maakt de media-uiting (B1-K5-W3)
- Levert de media-uiting op (B1-K5-W4)
- Houdt het (digitaal) archief bij (B1-K5-W5)
Equivalenten van deze opleiding
- E-commercemanager (26010)
Sector: Economie en administratie
niveau 3 / 21-2-2020
Onderzoekt de customer journey (B1-K1)
- Brengt de marktpositie van de onderneming in kaart (B1-K1-W1)
- Analyseert de customer journey (B1-K1-W2)
- Vertaalt trends en ontwikkelingen naar commerciële kansen (B1-K1-W3)
- Brengt het commerciële aanbod van de onderneming in kaart (B1-K1-W4)
- Doet verbetervoorstellen voor verkoop, marketing en/of marktbewerking (B1-K1-W5)
Verzorgt marketing- en communicatie-activiteiten (B1-K2)
- Inventariseert wensen en behoeften (B1-K2-W1)
- Voert marketing- en communicatie-activiteiten uit (B1-K2-W2)
- Voert webcare uit (B1-K2-W3)
Voert een commercieel traject uit (P1-K1)
- Bereidt een commercieel traject voor (P1-K1-W1)
- Acquireert klanten en/of opdrachten (P1-K1-W2)
- Presenteert en profileert het commerciële aanbod van de onderneming (P1-K1-W3)
- Voert een verkoopgesprek (P1-K1-W4)
- Doet klanten een commercieel aanbod (P1-K1-W5)
- Verzorgt het interne ordertraject (P1-K1-W6)
- Voert aftersales uit (P1-K1-W7)
Equivalenten van deze opleiding
- Commercie (23064)
- Commercie (23354)
- Commercieel medewerker (22164)
- Commercieel medewerker (25134)
- Commercieel medewerker (90110)
- Commercieel medewerker (Commercieel medewerker binnendienst ECABO) (90111)
- Commercieel medewerker (Commercieel medewerker binnendienst KC Handel) (90112)
- Commercieel medewerker (Commercieel medewerker buitendienst) (90113)
- Commercieel medewerker 4 (Junior) (93800)
- Economie en administratie (79090)
niveau 4 / 9-6-2023
Onderzoekt de customer journey (B1-K1)
- Brengt de marktpositie van de onderneming in kaart (B1-K1-W1)
- Analyseert de customer journey (B1-K1-W2)
- Vertaalt trends en ontwikkelingen naar commerciële kansen (B1-K1-W3)
- Brengt het commerciële aanbod van de onderneming in kaart (B1-K1-W4)
- Doet verbetervoorstellen voor verkoop, marketing en/of marktbewerking (B1-K1-W5)
Verzorgt marketing- en communicatie-activiteiten (B1-K2)
- Inventariseert wensen en behoeften (B1-K2-W1)
- Voert marketing- en communicatie-activiteiten uit (B1-K2-W2)
- Voert webcare uit (B1-K2-W3)
Evalueert data en doet verbetervoorstellen voor de digitale customer journey (P3-K1)
- Test en monitort online kanalen (P3-K1-W1)
- Verzamelt commerciële data en geeft er betekenis aan (P3-K1-W2)
- Adviseert over het verhogen van de conversie (P3-K1-W3)
- Geeft vorm aan inhoudelijke verbetervoorstellen voor online kanalen (P3-K1-W4)
- Participeert in netwerken (P3-K1-W5)
Voert digitale operationele activiteiten uit (P3-K2)
- Plant en bewaakt uit te voeren digitale werkzaamheden (P3-K2-W1)
- Ontwikkelt online content (P3-K2-W2)
- Plaatst en beheert content (P3-K2-W3)
- Evalueert webcare-activiteiten en doet verbetervoorstellen (P3-K2-W4)
Equivalenten van deze opleiding
- Commercie (23354)
niveau 4 / 21-2-2020
Onderzoekt de customer journey (B1-K1)
- Brengt de marktpositie van de onderneming in kaart (B1-K1-W1)
- Analyseert de customer journey (B1-K1-W2)
- Vertaalt trends en ontwikkelingen naar commerciële kansen (B1-K1-W3)
- Brengt het commerciële aanbod van de onderneming in kaart (B1-K1-W4)
- Doet verbetervoorstellen voor verkoop, marketing en/of marktbewerking (B1-K1-W5)
Verzorgt marketing- en communicatie-activiteiten (B1-K2)
- Inventariseert wensen en behoeften (B1-K2-W1)
- Voert marketing- en communicatie-activiteiten uit (B1-K2-W2)
- Voert webcare uit (B1-K2-W3)
Voert het accountmanagement uit en beheert relaties (P4-K1)
- Voert accountanalyses uit (P4-K1-W1)
- Stelt een accountplan op (P4-K1-W2)
- Coördineert het uitvoeren van een accountplan (P4-K1-W3)
- Evalueert een accountplan (P4-K1-W4)
- Bouwt en onderhoudt een relatienetwerk (P4-K1-W5)
Voert een commercieel traject uit (P4-K2)
- Bereidt een commercieel traject voor (P4-K2-W1)
- Acquireert klanten en/of opdrachten (P4-K2-W2)
- Voert een verkoopgesprek (P4-K2-W3)
- Doet klanten een commercieel aanbod (P4-K2-W4)
- Verzorgt het interne ordertraject (P4-K2-W5)
- Voert aftersales uit (P4-K2-W6)
Equivalenten van deze opleiding
- (Junior) accountmanager (25132)
- Commercie (23064)
- Commercie (23354)
- Commercieel medewerker (22164)
- Commercieel medewerker ((Junior) Accountmanager ECABO) (93801)
- Commercieel medewerker ((Junior) Accountmanager KC Handel) (93802)
- Economie en administratie (79090)
- Werkvoorbereider houtbranche (Commercieel technisch medewerker houthandel) (94654)
- Werkvoorbereider houtbranche (Werkvoorbereider houthandel) (94653)
Sector: Handel, mode, ondernemerschap
niveau 4 / 9-6-2023
Profileert zichzelf als ondernemer (B1-K1)
- Bereidt zich op ondernemen voor (B1-K1-W1)
- Onderzoekt de markt (B1-K1-W2)
- Ontwikkelt een ondernemersconcept (B1-K1-W3)
Ontwikkelt een business model (B1-K2)
- Selecteert het klantsegment en de waardepropositie van de onderneming (B1-K2-W1)
- Kiest de kanalen en klantrelaties van de onderneming (B1-K2-W2)
- Maakt een financieel plan voor de onderneming (B1-K2-W3)
- Kiest een vorm voor ondernemen (B1-K2-W4)
- Zet een zakelijk netwerk op (B1-K2-W5)
- Construeert een business model (B1-K2-W6)
Voert operationele processen in een handelsonderneming uit (B1-K3)
- Koopt producten in (B1-K3-W1)
- Verkoopt producten (B1-K3-W2)
- Voert logistieke processen uit (B1-K3-W3)
- Voert marketing- en communicatieprocessen uit (B1-K3-W4)
- Voert financiële en administratieve processen uit (B1-K3-W5)
- Maakt een operationeel plan voor de onderneming (B1-K3-W6)
Ontwikkelt zich in het ondernemen (B1-K4)
- Volgt trends en ontwikkelingen in het vakgebied en de markt (B1-K4-W1)
- Reflecteert op de eigen werkzaamheden in relatie tot de ondernemersvaardigheden (B1-K4-W2)
Equivalenten van deze opleiding
- Handel en ondernemerschap (79080)
- Ondernemer detailhandel (22147)
- Ondernemer detailhandel (90290)
- Ondernemer retail (25166)
- Ondernemerschap handel (23355)
- Ondernemerschap retail (23079)
Wieport
- Naam Wieport
- Leerbedrijf ID 100649244
- KvK naam WIEPORT
- KvK nummer 71238441
Contactpersonen (1)
-
Milad Zamani Praktijkopleider, Contactpersoon BPV Junior accountmanagerRollen
Praktijkopleider, Contactpersoon BPV
OpleidingenJunior accountmanager, Junior manager internationale handel, Commercieel medewerker, E-commerce specialist, Ondernemer handel, E-commercemanager
Junior manager internationale handel, Commercieel medewerker, E-commerce specialist, Ondernemer handel, E-commercemanager