Manager / ondernemer horeca

Boutique Hotel 't Klooster All around Front and Back office (GM Assistent)

Als stagiair bij Boutique Hotel ’t Klooster werk je op de front office en heb je nauw contact met alle afdelingen. Omdat we een kleinschalig hotel zijn, krijg je een goed beeld van hoe alles samenwerkt om gasten een fijne ervaring te bieden. Je werkzaamheden zijn afwisselend: je helpt bij het in- en uitchecken, verwerkt reserveringen en betalingen in het systeem, beantwoordt e-mails en berichten via o.a. Booking.com, stelt offertes op en ondersteunt bij de planning. Ook geef je gasten tips en informatie over het eiland. Geen dag is hetzelfde, en je leert veel over gastvrijheid, communicatie, administratie en het organiseren van dagelijkse hotelprocessen. Je werkt zelfstandig, maar krijgt goede begeleiding van ons team. Bij ’t Klooster ben je echt onderdeel van het team. Je draait volledig mee en ontwikkelt je in een professionele, maar gezellige werkomgeving op een unieke locatie.

Naar wie zijn wij op zoek?

We lichten dit graag toe via een kennismaking videogesprek!

Wat biedt het bedrijf?

Wij bieden studenten een unieke kans om stage te lopen in een kleinschalig boutique hotel met persoonlijke sfeer. Je leert in een praktijkgerichte omgeving waar geen dag hetzelfde is. Je draait mee in het dagelijkse hotelproces, krijgt inzicht in gastbeleving én administratieve taken, en groeit in zelfstandigheid en verantwoordelijkheid. Onze begeleiding is betrokken en afgestemd op jouw leerdoelen. Je krijgt de ruimte om vragen te stellen, initiatief te tonen en jezelf te ontwikkelen in een professioneel, maar informeel team. De combinatie van leren, werken én wonen op Curaçao maakt deze stageplek niet alleen leerzaam, maar ook onvergetelijk.

Wat ga je leren?

  • Onderneemt
  • B1-K1-W1 Ontwikkelt een ondernemingsplan
  • B1-K1-W2 Treft voorbereidingen voor het starten van een onderneming
  • B1-K1-W3 Implementeert het ondernemingsplan
  • B1-K1-W4 Maakt marktanalyse
  • B1-K1-W5 Voert commerciële activiteiten uit
  • B1-K1-W6 Stelt financieel beleid vast en bepaalt de verkoopprijs
  • B1-K1-W7 Bepaalt inkoop- en voorraadbeleid
  • Geeft leiding en voert beheerstaken uit
  • B1-K2-W1 Maakt een operationeel plan
  • B1-K2-W2 Plant en verdeelt de werkzaamheden
  • B1-K2-W3 Begroot financiën
  • B1-K2-W4 Bewaakt financiën
  • B1-K2-W5 Stuurt medewerkers aan
  • B1-K2-W6 Voert intern formele gesprekken
  • Werkt mee in drank- en spijsverstrekkende bedrijven
  • P2-K1-W1 Verricht voorbereidende werkzaamheden in het horecabedrijf
  • P2-K1-W2 Werkt mee in de bediening
  • P2-K1-W3 Werkt mee in de keuken
  • P2-K1-W4 Voert afrondende werkzaamheden uit in het horecabedrijf
  • P2-K1-W5 Creëert en bewaakt sfeer
  • Werkt mee in logiesverstrekkende bedrijven
  • P2-K2-W1 Neemt reserveringen aan voor kamers en/of zalen en arrangementen
  • P2-K2-W2 Checkt de gast in
  • P2-K2-W3 Verleent service aan gasten tijdens hun verblijf
  • P2-K2-W4 Bewaakt de veiligheid
  • P2-K2-W5 Checkt de gast uit
  • P2-K2-W6 Maakt night audit rapportages van de omzet
  • P2-K2-W7 Ontwikkelt arrangementen en speciale activiteiten

lees verder