Chogogo Resort Stage Front Office
Werkzaamheden Front Office ? Verlenen van service ? Bediening telefooncentrale (aannemen, doorverbinden of verstrekken van algemene informatie) ? Opstellen, beantwoorden en verzenden van e-mails ? Ontvangen en inchecken van gasten ? Geven van algemene en toeristische informatie ? Aannemen / oplossen van klachten ? Uitchecken van vertrekkende gasten ? Kassawerkzaamheden; verwerken van betalingen, verantwoordelijk voor de betalingen en kassa tellen ? Aansturen van Technische Dienst en opvolging hiervan ? Autoverhuur werkzaamheden (reserveringen plaatsen, auto’s klaarzetten, autohuur afhandelen met de gasten en betalingen) ? Controleren van housekeeping lijsten + verantwoordelijk voor het noteren van extra’s (zoals plaatsen van klamboes, babybedjes, kinderstoelen etc.) ? Klaarmaken van incheckmapjes voor de volgende dag
Naar wie zijn wij op zoek?
Profiel: ? Je volgt een relevante opleiding ? Goede beheersing van de Nederlandse en Engelse taal, in woord en geschrift (geen uitgesproken accent) ? Gastgericht ? Beleefd en welgemanierd (Niet te amicaal / informeel naar gasten) ? Oplossingsgericht ? Zelfstandig taken kunnen uitvoeren ? Flexibel ? Representatief en verzorgd uiterlijk (zonder zichtbare tatoeages of piercings) ? Hoog verantwoordelijkheidsgevoel ? Nauwkeurig ? Stressbestendig ? Actieve houding ? In het bezit van rijbewijs ? Minimale leeftijd 18 jaar
Wat biedt het bedrijf?
Wat bieden wij jou? ? Een uitdagende stage op een van de mooiste resorts van Curaçao ? Unieke kans om alle facetten binnen een resort te leren kennen ? Veel verantwoordelijkheid en ruimte voor persoonlijke ontwikkeling ? Stagevergoeding ? Professionele begeleiding ? Een enthousiast en gezellig team ? Kennismaking met het TIME TO SMILE concept van TUI
Wat ga je leren?
- Verricht facilitaire werkzaamheden
- B1-K1-W1 Faciliteert bijeenkomsten
- B1-K1-W2 Verwerkt gegevens met informatiesystemen
- B1-K1-W3 Voert logistieke werkzaamheden uit
- B1-K1-W4 Bevordert de veiligheid
- B1-K1-W5 Onderhoudt ruimten en apparatuur
- B1-K1-W6 Onderhoudt contact met interne en externe klanten en leveranciers
- B1-K1-W7 Signaleert klachten en verbeterpunten en handelt deze af
- Voert beheerstaken uit
- P2-K1-W1 Maakt een plan voor uitvoering van facilitaire dienstverlening
- P2-K1-W2 Voert contractbeheer uit
- P2-K1-W3 Beheert financiën
- P2-K1-W4 Stemt af met het management
- Geeft leiding
- P2-K2-W1 Begeleidt en stuurt (lerende) medewerkers aan
- P2-K2-W2 Plant en verdeelt de werkzaamheden
- P2-K2-W3 Voert gesprekken met medewerkers
Kenmerken
- Bereid om te werken aan fysieke toegankelijkheid
- Mogelijkheden voor begeleiding op maat