Ruiter & Dier Zeeman
Wij zijn een Dieren -/ Ruitersport speciaalzaak gevestigd in winkel. Naast onze fysieke megastore hebben wij 6 online winkels zoals RosRuitersport.nl Dierenshop.nl, ruiterendierzeeman.nl Daarnaast organiseren wij activiteiten en thema dagen in onze winkel. Denk hierbij bijvoorbeeld aan Dierendag, Dolle paarden dagen, Modeshows, Kippenavond. De combinatie met de online als de fysieke winkel is interessant op welke manier trek je juist de klant naar de winkel? Hoe zorg je ervoor dat er online meer verkopen worden gegenereerd? En wat is het verschil tussen deze kopers en de manier van voorlichting geven.
Wat ga je leren?
- Verleent hospitality, adviseert en verkoopt in de verkoopomgeving
- B1-K1-W1 Ontvangt de klant en begeleidt de klantreis in de verkoopomgeving
- B1-K1-W2 Voert gespecialiseerde adviesgesprekken met klanten
- B1-K1-W3 Handelt de verkoop af en/of rondt de klantreis in de verkoopomgeving af
- B1-K1-W4 Verdiept zich in producten en diensten van de retailonderneming
- Voert retailondersteunende en professionaliserende taken uit
- B1-K2-W1 Werkt aan professionaliteit in de retailorganisatie
- B1-K2-W2 Verzorgt de goederenstroom en geeft aanwijzingen
- B1-K2-W3 Verzorgt de artikelpresentatie en/of visual merchandising
- B1-K2-W4 Begeleidt, ondersteunt en instrueert collega’s
- B1-K2-W5 Doet operationele verbetervoorstellen
lees verder