E-commerce specialist

SportGearz Actieve en klantvriendelijke e-commerce specialist gezocht!

We gaan jou leren om het dagelijks beheer te doen van onze webshop producten en paginas. Tevens ga je onze conversie metingen leren beoordelen, je leert kijken wat onze social media acties voor gevolg hebben op de bezoekers en op de verkopen. Je gaat gebruikersgedrag analyseren met behulp van Microsoft Clarity. Daarnaast doe je de customer care voor het chat kanaal welke beschikbaar is voor klanten via onze website. We je hoe een order van leverancier tot webshop tot eindklant tot stand komt zodat je je helemaal comfortabel voelt in het beheren van welke webshop dan ook in de toekomst! Werktijden zijn in overleg en wij regelen op werkdagen de lunch!

Naar wie zijn wij op zoek?

Je werkt (achter) in een winkel waar je zicht hebt op de klanten en klanten op jou. Dus we vragen een enthousiaste, actieve werkhouding die past in een winkelstraat. Verder ben je leergierig en heb je affiniteit met het internet. Onze webshop is een Magento webshop. Het is niet erg als je hier nog nooit mee gewerkt hebt, maar dit is een complex pakket. Het heeft veel mogelijkheden wat automatisch betekent dat het in het begin wat complex kan aanvoelen. Daarom is het belangrijk dat je niet bang bent om duizend vragen te stellen aan het team om jou te helpen dit allemaal onder de knie te krijgen als je iets niet begrijpt! Kortom wij zoeken een teamplayer die het leuk vind om de E-Commerce wereld van A tot Z te leren.

Wat biedt het bedrijf?

Je komt in een klein informeel team te werken midden in de winkelstraat in hartje Winschoten, waar we een mooie sportwinkel hebben. Goed bereikbaar met de trein. Ons team kan goed omgaan met mensen met ADHD en autisme, we bieden een veilige en prettige werkomgeving voor iedereen waar je je compleet geaccepteerd gaat voelen! Er is ruimte om in de pauze lekker de stad in te gaan, of even op bezoek te gaan bij de gamewinkel die pal naast onze winkel zit waar je ook even lekker gratis kan gamen in de levelup lounge!

Wat ga je leren?

  • Onderzoekt de customer journey
  • B1-K1-W1 Brengt de marktpositie van de onderneming in kaart
  • B1-K1-W2 Analyseert de customer journey
  • B1-K1-W3 Vertaalt trends en ontwikkelingen naar commerciële kansen
  • B1-K1-W4 Brengt het commerciële aanbod van de onderneming in kaart
  • B1-K1-W5 Doet verbetervoorstellen voor verkoop, marketing en/of marktbewerking
  • Verzorgt marketing- en communicatie-activiteiten
  • B1-K2-W1 Inventariseert wensen en behoeften
  • B1-K2-W2 Voert marketing- en communicatie-activiteiten uit
  • B1-K2-W3 Voert webcare uit
  • Evalueert data en doet verbetervoorstellen voor de digitale customer journey
  • P3-K1-W1 Test en monitort online kanalen
  • P3-K1-W2 Verzamelt commerciële data en geeft er betekenis aan
  • P3-K1-W3 Adviseert over het verhogen van de conversie
  • P3-K1-W4 Geeft vorm aan inhoudelijke verbetervoorstellen voor online kanalen
  • P3-K1-W5 Participeert in netwerken
  • Voert digitale operationele activiteiten uit
  • P3-K2-W1 Plant en bewaakt uit te voeren digitale werkzaamheden
  • P3-K2-W2 Ontwikkelt online content
  • P3-K2-W3 Plaatst en beheert content
  • P3-K2-W4 Evalueert webcare-activiteiten en doet verbetervoorstellen

lees verder