Select Car Lease B.V.
Bij Select Car Lease bieden we een unieke kans om als stagiair aan de slag te gaan in een dynamische omgeving waar je je vaardigheden als accountmanager kunt ontwikkelen en meer leert over onze innovatieve aanpak binnen de shortlease- en autoleasebranche. Je werkt mee binnen ons bedrijf, zowel op de klantenservice als op locatie bij klanten. Onze werktijden zijn van 08:30 tot 17:00, met een half uur lunchpauze. Je taak is om zoveel mogelijk ervaring op te doen terwijl je ondersteunt bij klantcontact, salesactiviteiten en het beheren van relaties. Je handelt aanvragen van klanten af en krijgt – afhankelijk van jouw tempo en leercurve – steeds meer verantwoordelijkheid. We nemen de tijd om je nieuwe zaken te leren. Je krijgt toegang tot trainingen en voldoende ruimte om aan schoolopdrachten te werken. In onze informele sfeer werken we samen met veel plezier aan het adviseren van klanten, oplossen van vraagstukken en versterken van klantrelaties.
Naar wie zijn wij op zoek?
Naar wie zijn wij op zoek? • Je kunt goed luisteren en bent in staat om duidelijk en begrijpelijk te communiceren. • Je hebt een sterke interesse in sales en accountmanagement. • Je bent leergierig en wilt je ontwikkelen in klantcontact, relatiebeheer en de shortlease-markt. • Je werkt graag in een team en bent in voor een grapje op z’n tijd. • Je bent servicegericht, commercieel ingesteld en hebt een basiskennis van klantrelaties en salesprocessen. Praktijkervaring is een plus, maar geen vereiste.
Wat biedt het bedrijf?
Naast het werken in een jong, energiek team dat dol is op auto's en autosport, bieden wij: • Een uitdagende stageplaats waar je veel kunt leren. • Afwisselende werkzaamheden met een directe link naar shortlease en autolease-oplossingen. • Ruimte voor persoonlijke groei en ontwikkeling. • Uitzicht op een baan na je stage. • Diepgaande kennis over auto's én sales. Kortom, bij Select Car Lease leg je een stevige basis voor jouw carrière als accountmanager én leer je alles over de wereld van shortlease. Klinkt dit als iets voor jou? Neem dan snel contact met ons op!
Wat ga je leren?
- Onderzoekt de customer journey
- B1-K1-W1 Brengt de marktpositie van de onderneming in kaart
- B1-K1-W2 Analyseert de customer journey
- B1-K1-W3 Vertaalt trends en ontwikkelingen naar commerciële kansen
- B1-K1-W4 Brengt het commerciële aanbod van de onderneming in kaart
- B1-K1-W5 Doet verbetervoorstellen voor verkoop, marketing en/of marktbewerking
- Verzorgt marketing- en communicatie-activiteiten
- B1-K2-W1 Inventariseert wensen en behoeften
- B1-K2-W2 Voert marketing- en communicatie-activiteiten uit
- B1-K2-W3 Voert webcare uit
- Voert het accountmanagement uit en beheert relaties
- P4-K1-W1 Voert accountanalyses uit
- P4-K1-W2 Stelt een accountplan op
- P4-K1-W3 Coördineert het uitvoeren van een accountplan
- P4-K1-W4 Evalueert een accountplan
- P4-K1-W5 Bouwt en onderhoudt een relatienetwerk
- Voert een commercieel traject uit
- P4-K2-W1 Bereidt een commercieel traject voor
- P4-K2-W2 Acquireert klanten en/of opdrachten
- P4-K2-W3 Voert een verkoopgesprek
- P4-K2-W4 Doet klanten een commercieel aanbod
- P4-K2-W5 Verzorgt het interne ordertraject
- P4-K2-W6 Voert aftersales uit
Kenmerken
- Opleiden voor een mbo-certificaat
- Opleiden voor een Praktijkverklaring
- Met uitzicht op een vaste baan