DTevents B.V. Word jij de nieuwe evenementen-Koning van Noord-Holland?
Commerciële taken uitvoeren in een dynamische omgeving zoals de zakelijk evenementenbranche is allesbehalve saai.Als stagiair bij dtevents kijken wij allereerst naar wat je al goed kan en wat je graag wil verbeteren. Op deze manier zoeken we de juiste taken en opdrachten bij jou als persoon. Uiteraard heb je contact met klanten, leveranciers, partners om unieke zakelijke evenementen/bijeenkomsten te organiseren. Je gaat samen met klanten in gesprek over de wensen en eisen van hun evenement, je bezoekt locaties waar het evenement gaat plaatsvinden, je proeft samen met klanten de gerechten die bijvoorbeeld op een evenement worden geserveerd.Maar bovenal! ben je creatief in je denken! Je brainstormt samen met jouw relaties over de mogelijkheden en onmogelijkheden. Tezamen met je collega's zorg je dan voor een mooie offerte, moodboards en andere hulpmiddelen om de opdracht gegund te krijgen van de klant/prospect. Een dag bij dtevents is nooit hetzelfde. Bezig zijn met resultaat!
Naar wie zijn wij op zoek?
Wij zijn op zoek naar jou als je je zelf herkent in het volgende: Je bent sociaal, creatief, goed in Nederlands, weet wat verkopen inhoudt en je kan goed relaties onderhouden. Bellen vind je leuk om op deze manier je relaties te onderhouden met klanten en leveranciers. Daarnaast kan je goed samenwerken met je collega's en kan je goed (schriftelijk) communiceren.
Wat biedt het bedrijf?
Bij dtevents is aandacht voor jou. Wij kijken naar wat jij nodig hebt om je ontwikkelen. We zijn gevestigd in Koog aan de Zaan met ons kantoor uitkijkend op een molen en ons terras is gelegen aan een vijver. We hebben gave brainstormruimtes, waarbij één met een heuze tribune in de ruimte. Bij ons leer je wat doelgroepbepaling is, wat verkopen inhoudt en hoe je relaties onderhoudt. We gaan voor succes!. Al deze ingrediënten maken van jou een nog betere accountmanger.
Wat ga je leren?
- Onderzoekt de customer journey
- B1-K1-W1 Brengt de marktpositie van de onderneming in kaart
- B1-K1-W2 Analyseert de customer journey
- B1-K1-W3 Vertaalt trends en ontwikkelingen naar commerciële kansen
- B1-K1-W4 Brengt het commerciële aanbod van de onderneming in kaart
- B1-K1-W5 Doet verbetervoorstellen voor verkoop, marketing en/of marktbewerking
- Verzorgt marketing- en communicatie-activiteiten
- B1-K2-W1 Inventariseert wensen en behoeften
- B1-K2-W2 Voert marketing- en communicatie-activiteiten uit
- B1-K2-W3 Voert webcare uit
- Voert het accountmanagement uit en beheert relaties
- P4-K1-W1 Voert accountanalyses uit
- P4-K1-W2 Stelt een accountplan op
- P4-K1-W3 Coördineert het uitvoeren van een accountplan
- P4-K1-W4 Evalueert een accountplan
- P4-K1-W5 Bouwt en onderhoudt een relatienetwerk
- Voert een commercieel traject uit
- P4-K2-W1 Bereidt een commercieel traject voor
- P4-K2-W2 Acquireert klanten en/of opdrachten
- P4-K2-W3 Voert een verkoopgesprek
- P4-K2-W4 Doet klanten een commercieel aanbod
- P4-K2-W5 Verzorgt het interne ordertraject
- P4-K2-W6 Voert aftersales uit
Kenmerken
- Bereid om te werken aan fysieke toegankelijkheid
- Mogelijkheden voor begeleiding op maat