Van der Valk Hotel Zaltbommel Uitdagende Front Office stage
Vind jij het leuk om op de voorgrond werkzaam te zijn? Er voor gasten te zijn wanneer ze binnenkomen tot aan het moment dat ze weer het hotel verlaten? Doe je er alles aan om gasten een fijn verblijf te geven? Jij bent het visitekaartje van het hotel, Als receptionist(e) ben je veelal het eerste en laatste gezicht voor onze gasten. Als aanspreekpunt voor de gasten vind je het leuk om informatie te verstrekken over het hotel en de omgeving. Het in- en uitchecken is een van je taken, maar er zijn er nog veel meer! Denk hierbij aan het beantwoorden van binnenkomende telefoongesprekken, behandelen van mails, reserveringen aannemen en maken voor het restaurant en de hotelkamers, facturatie naar bedrijven en informatie doorgeven aan de andere afdelingen binnen het hotel.
Naar wie zijn wij op zoek?
Voor deze leer-werkplek zijn wij op zoek naar een enthousiaste en gemotiveerde stagiair(e) die gastvrij, servicegericht, bevlogen en leergierig is. Wij vinden het belangrijk om echt als team te functioneren en elkaar te helpen (ook ongevraagd) goed kunnen samenwerken is dus heel belangrijk. Je wil graag alle voorkomende werkzaamheden leren. Je vindt het leuk om nét dat beetje extra te doen om onze gasten een prettig verblijf te geven. Daarnaast beheers je de Nederlandse en Engelse taal goed. Vanzelfsprekend volg je een opleiding in de richting horeca of een Front office opleiding.
Wat biedt het bedrijf?
Van der Valk Hotel Zaltbommel-A2 is onderscheidend met betrekking tot de begeleiding van leerlingen. Alle voordelen op een rij: • Stage op maat met een hoge kwaliteitstandaard • Professionele en intensieve begeleiding • Goede arbeidsvoorwaarden en werktijden • Vaste praktijkopleiders • Brede werkervaring met interessante stagetaken • Positieve bedrijfscultuur; de leerling is direct onderdeel van het team • Structureel aanbod van gratis trainingen • Baangarantie bij goed vervolg van stageperiode Naast een stagevergoeding mag je tijdens je stage gratis bij ons mee eten.
Wat ga je leren?
- Treedt op als aanspreekpunt voor klanten/gasten
- B1-K1-W1 Ontvangt de klant/gast
- B1-K1-W2 Informeert en adviseert de klant/gast
- B1-K1-W3 Verkoopt en/of verhuurt producten en/of diensten
- B1-K1-W4 Signaleert en behandelt klachten
- B1-K1-W5 Onderhoudt in- en/of externe contacten
- B1-K1-W6 Werft klanten/gasten en opdrachten
- Voert administratieve en financiële processen uit
- B1-K2-W1 Stelt informatiemateriaal samen
- B1-K2-W2 Houdt financiële administratie bij en handelt transacties af
- B1-K2-W3 Houdt de administratie bij
- B1-K2-W4 Doet voorstellen voor aftersales of aanpassing van de dienstverlening
- Organiseert activiteiten en ondersteunt bij voorkomende werkzaamheden
- P3-K1-W1 Maakt een planning voor de organisatie van activiteiten
- P3-K1-W2 Bereidt de uitvoering van activiteiten voor
- P3-K1-W3 Begeleidt activiteiten
- P3-K1-W4 Rondt de activiteit af
- P3-K1-W5 Draagt bij aan een veilig en aangenaam verblijf op een recreatiebedrijf/op locatie
- P3-K1-W6 Ondersteunt bij voorkomende werkzaamheden op een recreatiebedrijf/op locatie
- Geeft leiding
- P3-K2-W1 Plant en verdeelt de werkzaamheden
- P3-K2-W2 Instrueert en begeleidt nieuwe collega's, stagiairs en/of vrijwilligers
- P3-K2-W3 Voert formele gesprekken
- Voert beheerstaken uit
- P3-K3-W1 Maakt een operationeel plan
- P3-K3-W2 Maakt een begrotingsvoorstel
- P3-K3-W3 Bewaakt financiën