Medewerker ICT

Altrecht, Het Veld Vind je het leuk om collega’s te ondersteunen en heb je affiniteit met ICT systemen?

Wat ga je doen? Als Servicedesk medewerker zorg je samen met je collega’s dat alle vragen voor ondersteuning op een juiste manier worden afgehandeld. De Servicedesk Informatisering fungeert als ingang voor de gehele afdeling informatisering en bedient alle zorgeenheden binnen de Altrecht organisatie (17 stuks in totaal) en twee externe klanten. - Je biedt telefonisch, per mail en direct ondersteuning aan collega’s die werken met diverse (zorg) en ICT middelen. - Je maakt gedetailleerde beschrijvingen van incidenten, service verzoeken en wensen van onze zorgmedewerkers, escaleert deze naar een relevante oplosgroep indien nodig, en bewaakt de voortgang hiervan - Je deelt jouw kennis door middel van documentatie en werkinstructies

Naar wie zijn wij op zoek?

Wat breng je mee? - Je bent communicatief vaardig, servicegericht en kunt je goed inleven in de ervaring en wensen van de klant - Je kunt goed schakelen tussen diverse werkzaamheden - Je kunt efficiënt en proactief analyseren en oplossen - Je hebt ervaring met werkzaamheden gerelateerd aan ICT, en bent bereid om basis- en verdiepingstrainingen te volgen - Je kunt goed samenwerken in een team, je kunt goed plannen en organiseren, en je werkt resultaatgericht

Wat biedt het bedrijf?

- Op de locatie Zeist in het werkgebied van Altrecht.

Wat ga je leren?

  • Installeert en onderhoudt hardware, software en netwerk- en infrastructuuronderdelen
  • B1-K1-W1 Maakt devices gebruiksklaar
  • B1-K1-W2 Installeert, configureert en onderhoudt software
  • B1-K1-W3 Monteert en/of configureert netwerk- en infrastructuuronderdelen
  • Handelt ICT-meldingen af en communiceert hierover
  • B1-K2-W1 Neemt ICT-meldingen aan en handelt deze af
  • B1-K2-W2 Overlegt en stemt af met derden

Kenmerken

  • Bereid om te werken aan fysieke toegankelijkheid
  • Mogelijkheden voor begeleiding op maat

lees verder