Altrecht, Het Veld Vind je het leuk om collega’s te ondersteunen en heb je affiniteit met ICT systemen?
Wat ga je doen? Als Servicedesk medewerker zorg je samen met je collega’s dat alle vragen voor ondersteuning op een juiste manier worden afgehandeld. De Servicedesk Informatisering fungeert als ingang voor de gehele afdeling informatisering en bedient alle zorgeenheden binnen de Altrecht organisatie (17 stuks in totaal) en twee externe klanten. - Je biedt telefonisch, per mail en direct ondersteuning aan collega’s die werken met diverse (zorg) en ICT middelen. - Je maakt gedetailleerde beschrijvingen van incidenten, service verzoeken en wensen van onze zorgmedewerkers, escaleert deze naar een relevante oplosgroep indien nodig, en bewaakt de voortgang hiervan - Je deelt jouw kennis door middel van documentatie en werkinstructies
Naar wie zijn wij op zoek?
Wat breng je mee? - Je bent communicatief vaardig, servicegericht en kunt je goed inleven in de ervaring en wensen van de klant - Je kunt goed schakelen tussen diverse werkzaamheden - Je kunt efficint en proactief analyseren en oplossen - Je hebt ervaring met werkzaamheden gerelateerd aan ICT, en bent bereid om basis- en verdiepingstrainingen te volgen - Je kunt goed samenwerken in een team, je kunt goed plannen en organiseren, en je werkt resultaatgericht
Wat biedt het bedrijf?
- Op de locatie Zeist in het werkgebied van Altrecht.
Wat ga je leren?
- Voert schilderwerk en aanverwante werkzaamheden uit
- B1-K1-W1 Bereidt werkzaamheden voor
- B1-K1-W2 Bereidt ondergronden voor
- B1-K1-W3 Voert werkzaamheden uit
- B1-K1-W4 Levert werkzaamheden op
- Voert praktische projectleiding uit
- P2-K1-W1 Bereidt project voor
- P2-K1-W2 Stuurt medewerker(s) aan
- P2-K1-W3 Begeleidt leerlingen/nieuwe medewerkers
- P2-K1-W4 Bewaakt kwaliteit en voortgang project
- P2-K1-W5 Levert project op
Kenmerken
- Opleiden voor een mbo-certificaat
- Met uitzicht op een vaste baan