EVA Solutions B.V. Ben jij die spontane Service gerichte collega met vlotte babbel en aandacht voor detail? reageer dan nu
Ben jij op zoek naar een leuke stage met kans op een vaste baan? Dan ben je welkom bij EVA Solutions! Wij leveren oplossingen op het gebied van bezoekersstromen, bezoekersmanagement, aanwezigheidsregistratie en toegangsverlening. Wij leveren eigen ontwikkelde software en ook zuilen waarop bezoekers zich kunnen registreren. Wij zijn de afgelopen jaren hard gegroeid en werken inmiddels voor meer dan 550 mooie bedrijven in binnen en buitenland. Door een groeiend aantal klanten zoeken wij een medewerker customer service die verantwoordelijk is voor het onderhouden van goede relaties met onze klanten. Je houdt actief telefonisch contact en zorgt ervoor dat klanten blij zijn. Je ziet kansen op uitbreidingen, maakt offertes en volgt deze op. Je bent accuraat en zorgt ervoor dat de CRM systemen goed worden bijgehouden. Voor deze stage/functie zoeken we een echte topper die gaat voor een 9+ klantervaring! Lijkt het je wat? Solliciteer dan snel!
Naar wie zijn wij op zoek?
Je hebt commerciƫle vaardigheden, vind het leuk om telefonisch contact te hebben met je klanten en hebt oog voor details en goede verslaglegging. Je gaat voor een 9+ klantervaring en daarom heb jij altijd je zaakjes voor elkaar. Je beheerst de Nederlandse en Engelse taal in woord in geschrift en als je Duits kunt is dat een pre. Je bent representatief en hebt een vlotte babbel. Je kunt goed met computerprogramma's overweg.
Wat biedt het bedrijf?
EVA biedt je een leuke stage waarbij je kans maakt om bij ons te blijven. We zijn een klein gezellig team en je kan hier je werk prima zelf indelen.
Wat ga je leren?
- Onderzoekt de customer journey
- B1-K1-W1 Brengt de marktpositie van de onderneming in kaart
- B1-K1-W2 Analyseert de customer journey
- B1-K1-W3 Vertaalt trends en ontwikkelingen naar commerciële kansen
- B1-K1-W4 Brengt het commerciële aanbod van de onderneming in kaart
- B1-K1-W5 Doet verbetervoorstellen voor verkoop, marketing en/of marktbewerking
- Verzorgt marketing- en communicatie-activiteiten
- B1-K2-W1 Inventariseert wensen en behoeften
- B1-K2-W2 Voert marketing- en communicatie-activiteiten uit
- B1-K2-W3 Voert webcare uit
- Voert het accountmanagement uit en beheert relaties
- P4-K1-W1 Voert accountanalyses uit
- P4-K1-W2 Stelt een accountplan op
- P4-K1-W3 Coördineert het uitvoeren van een accountplan
- P4-K1-W4 Evalueert een accountplan
- P4-K1-W5 Bouwt en onderhoudt een relatienetwerk
- Voert een commercieel traject uit
- P4-K2-W1 Bereidt een commercieel traject voor
- P4-K2-W2 Acquireert klanten en/of opdrachten
- P4-K2-W3 Voert een verkoopgesprek
- P4-K2-W4 Doet klanten een commercieel aanbod
- P4-K2-W5 Verzorgt het interne ordertraject
- P4-K2-W6 Voert aftersales uit
Kenmerken
- Met uitzicht op een vaste baan