Von Gahlen Nederland B.V.
Als Office Assistant bij Von Gahlen ben je hèt eerste aanspreekpunt voor zowel klanten, bezoekers als collega’s en functioneer je als een echte duizendpoot. Je houdt je bezig met een diversiteit aan (administratieve) werkzaamheden. De taken bestaan onder andere uit: • Het organiseren van zakenreizen met alle bijbehorende documentatie (o.a. visa) • Beheer telefooncentrale: van internationale klanten tot lokale leveranciers • Beheren planning spreekruimtes • Klantbezoeken faciliteren middels het regelen van lunches, buffetten, etc. Wij zoeken een sociale, vlotte collega die verantwoordelijkheid neemt voor de werkaamheden. Je vindt het belangrijk goed werk af te leveren. Jij bent het visitekaartje van Von Gahlen. Je kan snel schakelen en houdt van een dynamische werkomgeving. Je bent proactief en ziet het werk liggen en je vindt het leuk om dingen uit te zoeken. Verder werk je gestrutureerd, bent accuraat en snel in de verwerking van data.
Wat ga je leren?
- Voert taken uit binnen de zakelijke dienstverlening
- B1-K1-W1 Treedt op als aanspreekpunt voor klanten
- B1-K1-W2 Verzorgt zakelijke communicatie
- B1-K1-W3 Verwerkt gegevens
- B1-K1-W4 Werkt aan producten/opdrachten binnen geld-, goederen- en informatie beweging
- Voert office & management support uit
- P3-K1-W1 Levert managementinformatie
- P3-K1-W2 Ondersteunt bij ontwikkelen van corporate information
- P3-K1-W3 Handelt administratieve en financiële zaken af
- P3-K1-W4 Organiseert interne bijeenkomsten