E-commerce specialist

Glasmaatje B.V. Saai? Nooit! Moeilijk? Soms.. maar ben jij pietje precies? Dan kun je bij ons leren en verdienen!

De onderwerpen zoals het onderzoeken van de customer journey, verzorgen van marketling- en communicatie-activiteiten, Evalueert data en doet verbetervoorstellen voor de digitale customer journey en digitale operationele activiteiten uitvoeren, kunnen allemaal aan bod komen. Stap voor stap doe je mee met de verkoopprocessen zoals het uitvoeren van het ordertraject van de webwinkel. Je assisteert eerst en later ga je zelfstandig aan het werk; weborders, orderbevestigingen of producten bewerken en verwerken en ook analyseren wat er beter kan en waar de kansen nog liggen. De webwinkel onderhouden met nieuwe producten en content en optimalisatie voor SEO i s een belangrijk onderdeel. Instagram/FB en TikTok mag je verzorgen. Ook telefonisch klanten helpen bij hun vragen of inventariseren en meedenken voor de maatwerk offertes voor klantprojecten van in een huis of kantoor behoort ook tot de mogelijkheden.

Naar wie zijn wij op zoek?

Je bent rustig, je bent precies en vindt het leuk om nieuwe dingen te leren. Je bent handig met Office en je kan goed logisch nadenken en communiceren.

Wat biedt het bedrijf?

Een vast of juist afwisselend traject waarbij je in de praktijk ervaart wat bij jou en je opleiding past. We bieden je een gezellige en comfortabele werkomgeving.

Wat ga je leren?

  • Onderzoekt de customer journey
  • B1-K1-W1 Brengt de marktpositie van de onderneming in kaart
  • B1-K1-W2 Analyseert de customer journey
  • B1-K1-W3 Vertaalt trends en ontwikkelingen naar commerciële kansen
  • B1-K1-W4 Brengt het commerciële aanbod van de onderneming in kaart
  • B1-K1-W5 Doet verbetervoorstellen voor verkoop, marketing en/of marktbewerking
  • Verzorgt marketing- en communicatie-activiteiten
  • B1-K2-W1 Inventariseert wensen en behoeften
  • B1-K2-W2 Voert marketing- en communicatie-activiteiten uit
  • B1-K2-W3 Voert webcare uit
  • Evalueert data en doet verbetervoorstellen voor de digitale customer journey
  • P3-K1-W1 Test en monitort online kanalen
  • P3-K1-W2 Verzamelt commerciële data en geeft er betekenis aan
  • P3-K1-W3 Adviseert over het verhogen van de conversie
  • P3-K1-W4 Geeft vorm aan inhoudelijke verbetervoorstellen voor online kanalen
  • P3-K1-W5 Participeert in netwerken
  • Voert digitale operationele activiteiten uit
  • P3-K2-W1 Plant en bewaakt uit te voeren digitale werkzaamheden
  • P3-K2-W2 Ontwikkelt online content
  • P3-K2-W3 Plaatst en beheert content
  • P3-K2-W4 Evalueert webcare-activiteiten en doet verbetervoorstellen

Kenmerken

  • Met uitzicht op een vaste baan
  • Opleiden voor een mbo-certificaat

lees verder