Medewerker ICT support

HET IT B.V. Stagiair(e) ICT- Servicedesk (Zoetermeer)

Als Service Desk medewerker ben je de schakel tussen HET IT, de klant en onze engineers. Je bent verantwoordelijk voor een snelle en correcte afhandeling van meldingen. Je werkt vanuit jouw expertise veel samen met onze tweedelijns support en engineers. Daarnaast heb je veel contact met onze klanten en verleen je als dat nodig is ook ondersteuning op locatie De werkzaamheden bestaan uit: · Het correct aannemen, registreren en categoriseren van meldingen en incidenten; · Eerstelijns gebruikersondersteuning; · Het beantwoorden van vragen van onze gebruikers; · Dagelijks rapporteren van systeem status naar een aantal grote klanten; · Bewaken van de voortgang van een melding, het behandelingsproces en zorgen voor de juiste terugkoppeling.

Naar wie zijn wij op zoek?

Algemene kennis van ICT infrastructuur; Je bent service- en klantgericht; Je bent service- en klantgericht.

Wat biedt het bedrijf?

HET IT vindt het goede werkgeverschap heel belangrijk! We bieden: · Een inspirerend, professioneel en gezellig team; · Prettige begeleiding en voldoende tijd op jouw opdrachten uit te voeren; · Veel vrijheid & verantwoordelijkheid; · Een prettige werkplek in Zoetermeer en Echt; · Laptop en indien nodig een mobiele telefoon; · Dagelijks een geheel verzorgde lunch inclusief vers fruit en frisdrank;

Wat ga je leren?

  • Installeert en onderhoudt hardware, software en netwerk- en infrastructuuronderdelen
  • B1-K1-W1 Maakt devices gebruiksklaar
  • B1-K1-W2 Installeert en onderhoudt software
  • B1-K1-W3 Monteert netwerk- en infrastructuuronderdelen
  • Handelt meldingen af
  • B1-K2-W1 Neemt meldingen aan en registreert meldingen
  • B1-K2-W2 Lost meldingen op en escaleert meldingen

Kenmerken

  • Bereid om te werken aan fysieke toegankelijkheid
  • Mogelijkheden voor begeleiding op maat

lees verder