Office & Management Support Specialist

Pensioenfonds Horeca & Catering Meewerkstage managementassistent

Van het inplannen van vergaderingen. Het regelen van een bos bloemen. Tot het reserveren van ruimtes. Jouw baan is superveelzijdig en elke dag is anders. Samen met je collega’s Joyce en Aletta ben je de rechterhand van onze directeur Ellen en andere collega’s van het managementteam. Je ondersteunt hen op organisatorisch vlak bij bijvoorbeeld vraagstukken, projecten en dossiers. En zorgt voor een optimaal agendabeheer. Zodat zij zich volledig kunnen focussen op hun werk. • Je ondersteunt bij het organiseren van vergaderingen, woont deze bij en zorgt voor de notulen. • Of het nu gaat om een bestuursvergadering of een creatieve sessie op de hei, jij helpt alles van A tot Z te regelen. • Is het even druk bij de receptie? Dan spring je bij en zorg je voor een warm welkom voor onze bezoekers. • De kers op de taart: je bent medeverantwoordelijk voor de organisatie van onze jaarlijkse zomer- en winterfeesten!

Naar wie zijn wij op zoek?

Wie je bent Plannen en organiseren, daar ligt je hart! Je krijgt energie van puzzelen met agenda’s, brengt structuur aan en schakelt soepel tussen verschillende werkzaamheden. Loopt de druk op? Dan houd jij het hoofd koel. Met jouw proactieve houding neem je initiatief en draag je verantwoordelijkheid over je werk. Je gaat vertrouwelijk om met informatie en vindt het prima om soms langer door te werken of eerder te beginnen als dat nodig is. En zie je dat er iets beter kan? Dan durf jij je mening te geven! Wat je kunt • Je hebt goede communicatieve vaardigheden, zodat je je boodschappen op papier en in gesprekken goed over kunt brengen. • Je beheerst de Nederlandse taal goed. • Je kunt goed overweg met Microsoft Office-programma’s zoals Teams en Word. • Heb je ervaring met notuleren? Dan is dat mooi meegenomen!

Wat biedt het bedrijf?

In het hart van onze organisatie werken. En zo het verschil maken voor liefst 1,1 miljoen deelnemers en 44.000 werkgevers. Als managementassistent bij Pensioenfonds Horeca & Catering in Zoetermeer maak je het waar! Samen met je collega’s ben je de rots in de branding voor ons managementteam. Klaar voor een smaakvolle stageplek vol afwisseling? Welkom in de unit Mens en Organisatie! Hier vorm je een team met zo’n 12 collega’s. Je werkt nauw samen met je collega-managementassistent, maar hebt ook veel contact met facilitair manager René en je collega’s van de receptie. Door je zichtbare rol in de organisatie ben je veel op kantoor en weet iedereen je altijd te vinden. Reken maar dat je al onze 140 collega’s in no-time kent! Door de kleinschaligheid en de platte structuur hebben we een ons-kent-ons-cultuur. Wat ons ook kenmerkt? We staan voor elkaar klaar en hebben echt aandacht voor elkaar. En zijn superambitieus en daadkrachtig.

Wat ga je leren?

  • Voert taken uit binnen de zakelijke dienstverlening
  • B1-K1-W1 Treedt op als aanspreekpunt voor klanten
  • B1-K1-W2 Verzorgt zakelijke communicatie
  • B1-K1-W3 Verwerkt gegevens
  • B1-K1-W4 Werkt aan producten/opdrachten binnen geld-, goederen- en informatie beweging
  • Voert office & management support uit
  • P3-K1-W1 Levert managementinformatie
  • P3-K1-W2 Ondersteunt bij ontwikkelen van corporate information
  • P3-K1-W3 Handelt administratieve en financiële zaken af
  • P3-K1-W4 Organiseert interne bijeenkomsten

lees verder