Coark B.V. Stageplek beschikbaar: word onze volgende online marketing held!
Als stagiair krijg je bij ons zowel een leerzame als waardevolle ervaring. Bij ons hoef je geen koffie te halen en ben je volwaardig lid van ons team. Een typische werkdag kan er als volgt uitzien: Je begint de dag met een teamvergadering waarin de lopende projecten worden besproken. Hier krijg je inzicht in de lopende campagnes en de taken die je gaat uitvoeren.Je gaat aan de slag met het optimaliseren van webteksten/visuals voor zoekmachines (SEO). Of je werkt samen met ons creatieve team aan het maken van content, zoals short form video's of design voor social media. Of je ondersteunt bij het opzetten, beheren en analyseren van online advertentiecampagnes op platforms zoals Google Ads, Facebook en Instagram. Of je krijgt de kans om betrokken te zijn bij het bouwen en redesigen van websites voor onze klanten. Aan het einde van de dag bespreek je met je begeleider de voortgang van je taken, ontvang je feedback en identificeer je eventuele leerpunten voor de volgende dag.
Naar wie zijn wij op zoek?
Wij zijn voornamelijk op zoek naar studenten die gedreven zijn om te leren. Wij verwachten enigszins kennis van online marketing en vinden het fijn als je al een bepaalde specialisatie hebt opgebouwd (bijv. in webdesign met Adobe XD).
Wat biedt het bedrijf?
Als leerbedrijf bieden wij een dynamische en stimulerende omgeving waarin je de kans krijgt om waardevolle ervaring op te doen in de wereld van online marketing. We bieden hands-on ervaring, deskundige begeleiding, diverse leerkansen, een positieve werkomgeving, flexibiliteit en ruimte voor initiatief,
Wat ga je leren?
- Onderzoekt de customer journey
- B1-K1-W1 Brengt de marktpositie van de onderneming in kaart
- B1-K1-W2 Analyseert de customer journey
- B1-K1-W3 Vertaalt trends en ontwikkelingen naar commerciële kansen
- B1-K1-W4 Brengt het commerciële aanbod van de onderneming in kaart
- B1-K1-W5 Doet verbetervoorstellen voor verkoop, marketing en/of marktbewerking
- Verzorgt marketing- en communicatie-activiteiten
- B1-K2-W1 Inventariseert wensen en behoeften
- B1-K2-W2 Voert marketing- en communicatie-activiteiten uit
- B1-K2-W3 Voert webcare uit
- Evalueert data en doet verbetervoorstellen voor de digitale customer journey
- P3-K1-W1 Test en monitort online kanalen
- P3-K1-W2 Verzamelt commerciële data en geeft er betekenis aan
- P3-K1-W3 Adviseert over het verhogen van de conversie
- P3-K1-W4 Geeft vorm aan inhoudelijke verbetervoorstellen voor online kanalen
- P3-K1-W5 Participeert in netwerken
- Voert digitale operationele activiteiten uit
- P3-K2-W1 Plant en bewaakt uit te voeren digitale werkzaamheden
- P3-K2-W2 Ontwikkelt online content
- P3-K2-W3 Plaatst en beheert content
- P3-K2-W4 Evalueert webcare-activiteiten en doet verbetervoorstellen