Junior accountmanager

Orange Trust Online Unieke stageplek in Barcelona (Spanje) in een jong team + tot 3000 Bonus per maand! >>

Orange Trust Online is specialized in the field of email marketing. We run daily lead generation campaigns to our own email databases. We focus on home improvement leads like solar panels and airco, and also create campaigns for Bol.com sellers. We work with exciting and big brands such as Zalando, Ziggo, Lebara and others. As a fast-growing company with a clear future vision, we are now recruiting an International Account Manager. We currently operate in 4 markets: France, UK, Netherlands and Belgium. Our office is located in Barcelona, Spain. We require you to speak the Dutch and English Language! We offer: - You will be part of a fast-growing and dynamic company with many opportunities ahead. - Support and guidance to really get to know the great city of Barcelona. -Monthly team building activities and network/dinner parties. - Internship of 6 months minimum which can lead to a permanent contract. - Internship allowance: 300€/Month + bonus system for new clien

Naar wie zijn wij op zoek?

- Volledige beheersing van de Nederlandse en engelse taal, een extra taal is ook handig meegenomen. - Creatief denken en kunnen schrijven. - Goed kunnen communiceren. - Een leuke stageperiode willen hebben waar je echt skills leert waarmee je verder kunt komen!

Wat biedt het bedrijf?

Bij Orange Trust Online geloven wij in leuk werken en genieten. Barcelona is hier de perfecte stad voor, wij helpen en begeleiden je ook tot alle leuke activiteiten in Barcelona zodat het niet alleen werk is, maar een unieke ervaring die je je hele leven zult ervaren. Wij hebben een uniek bonussysteem waarbij je als stagiaire tot wel €3000 per maand bij ons kunt verdienen, en nee het is niet erg moeilijk. Wij belonen graag onze stagiaires die goed werk leveren, uiteraard zijn er bij ons doorgroeimogelijkheden op een vaste aanstelling. Ons team is jong en er heerst een fantastische sfeer om er elke dag een leuke dag van de maken.

Wat ga je leren?

  • Onderzoekt de customer journey
  • B1-K1-W1 Brengt de marktpositie van de onderneming in kaart
  • B1-K1-W2 Analyseert de customer journey
  • B1-K1-W3 Vertaalt trends en ontwikkelingen naar commerciële kansen
  • B1-K1-W4 Brengt het commerciële aanbod van de onderneming in kaart
  • B1-K1-W5 Doet verbetervoorstellen voor verkoop, marketing en/of marktbewerking
  • Verzorgt marketing- en communicatie-activiteiten
  • B1-K2-W1 Inventariseert wensen en behoeften
  • B1-K2-W2 Voert marketing- en communicatie-activiteiten uit
  • B1-K2-W3 Voert webcare uit
  • Voert het accountmanagement uit en beheert relaties
  • P4-K1-W1 Voert accountanalyses uit
  • P4-K1-W2 Stelt een accountplan op
  • P4-K1-W3 Coördineert het uitvoeren van een accountplan
  • P4-K1-W4 Evalueert een accountplan
  • P4-K1-W5 Bouwt en onderhoudt een relatienetwerk
  • Voert een commercieel traject uit
  • P4-K2-W1 Bereidt een commercieel traject voor
  • P4-K2-W2 Acquireert klanten en/of opdrachten
  • P4-K2-W3 Voert een verkoopgesprek
  • P4-K2-W4 Doet klanten een commercieel aanbod
  • P4-K2-W5 Verzorgt het interne ordertraject
  • P4-K2-W6 Voert aftersales uit

Kenmerken

  • Bereid om te werken aan fysieke toegankelijkheid
  • Mogelijkheden voor begeleiding op maat

lees verder