E-commerce specialist

mailmeisters B.V. Hé toekomstige e-commerce specialist! Doe ervaring op bij mailmeisters

Beste Toekomstige mailmeister, Wil jij de wereld van e-mailmarketing ontdekken? Bij mailmeisters krijg je de kans om te leren van ervaren professionals, te genieten van creatieve vrijheid, en echte hands-on ervaring op te doen in projecten die impact hebben. Ons kantoor ademt creativiteit en passie, en jouw bijdrage wordt gewaardeerd en erkend. Waarom stage lopen bij mailmeisters? Leer van de meisters: Ons team van ervaren professionals deelt graag hun kennis met jou. Creatieve vrijheid: Laat je creativiteit de vrije loop en stempel je eigen ideeën op projecten. Real-world ervaring: Geen koffie halen, maar direct betrokken zijn bij het creëren en uitvoeren van impactvolle strategieën. Inspirerende omgeving: Ons kantoor ademt creativiteit en inspiratie, wat bijdraagt aan jouw professionele groei. Passie voor resultaten: We streven naar successen, en jouw bijdrage wordt gewaardeerd. Klaar voor de eerste stap? Solliciteer nu voor een stageplek bij mailmeisters.

Naar wie zijn wij op zoek?

Creatief Doorzettingsvermogen Enthousiast

Wat biedt het bedrijf?

Waarom een mailmeister worden? ?? Werk samen met een team van topspecialisten ?? We kijken uit op de skyline van Zwolle, terwijl je wacht tot je kopje koffie klaar is ?? Gezellige etentjes met het team en elke week WOMIBO

Wat ga je leren?

  • Onderzoekt de customer journey
  • B1-K1-W1 Brengt de marktpositie van de onderneming in kaart
  • B1-K1-W2 Analyseert de customer journey
  • B1-K1-W3 Vertaalt trends en ontwikkelingen naar commerciële kansen
  • B1-K1-W4 Brengt het commerciële aanbod van de onderneming in kaart
  • B1-K1-W5 Doet verbetervoorstellen voor verkoop, marketing en/of marktbewerking
  • Verzorgt marketing- en communicatie-activiteiten
  • B1-K2-W1 Inventariseert wensen en behoeften
  • B1-K2-W2 Voert marketing- en communicatie-activiteiten uit
  • B1-K2-W3 Voert webcare uit
  • Evalueert data en doet verbetervoorstellen voor de digitale customer journey
  • P3-K1-W1 Test en monitort online kanalen
  • P3-K1-W2 Verzamelt commerciële data en geeft er betekenis aan
  • P3-K1-W3 Adviseert over het verhogen van de conversie
  • P3-K1-W4 Geeft vorm aan inhoudelijke verbetervoorstellen voor online kanalen
  • P3-K1-W5 Participeert in netwerken
  • Voert digitale operationele activiteiten uit
  • P3-K2-W1 Plant en bewaakt uit te voeren digitale werkzaamheden
  • P3-K2-W2 Ontwikkelt online content
  • P3-K2-W3 Plaatst en beheert content
  • P3-K2-W4 Evalueert webcare-activiteiten en doet verbetervoorstellen

Kenmerken

  • Bereid om te werken aan fysieke toegankelijkheid
  • Mogelijkheden voor begeleiding op maat

lees verder