PEC Zwolle Service en klantgerichte stagiaire gezocht
Als medewerker Front Office & Ticketing ben je het eerste gezicht van PEC Zwolle, voor zowel supporters, sponsoren en gasten. Je zorgt voor een vriendelijk ontvangst van de bezoekers van het stadion en de fanshop. Tevens ben jij verantwoordelijk voor de verkoop en de administratieve verwerking van de publieke en zakelijke ticketing.
Naar wie zijn wij op zoek?
- Je bent service -en klantgericht - Stressbestendig, flexibel en zelfstandig - Communicatief sterk, met zowel mondeling -als schriftelijke beheersing van de Nederlandse en Engelse taal - Je kunt omgaan met verschillende doelgroepen (sponsoren, supporters, vrijwilligers, medewerkers) - Je werkt nauwkeurig, handelt adequaat en hebt een pro-actieve houding
Wat biedt het bedrijf?
Wij bieden een dynamische werkomgeving, waarin in je veel verantwoordelijkheid krijgt met de juiste begeleiding.
Wat ga je leren?
- Voert taken uit binnen de zakelijke dienstverlening
- B1-K1-W1 Treedt op als aanspreekpunt voor klanten
- B1-K1-W2 Verzorgt zakelijke communicatie
- B1-K1-W3 Verwerkt gegevens
- B1-K1-W4 Werkt aan producten/opdrachten binnen geld-, goederen- en informatie beweging
- Verricht werkzaamheden ten behoeve van bedrijfsprocessen in de zakelijke dienstverlening
- P2-K1-W1 Ondersteunt bij het leveren van managementinformatie
- P2-K1-W2 Voert financiële processen uit
- P2-K1-W3 Organiseert planning en voorraadbeheer
- P2-K1-W4 Voert marketing en communicatie-werkzaamheden uit