Junior accountmanager

ROSCOM Kom werken in de buitendienst als commercieel medewerker/klant expert!

Samen met je collega’s vertrek je ‘s ochtends vanuit Zwolle of Eindhoven. Jullie scheuren met de auto richting de werklocatie waar jullie actief zijn voor VodafoneZiggo. De werklocatie verschilt per keer, dus gegarandeerd dat je een heleboel nieuwe plekken gaat ontdekken! Tijdens een activatie sta je samen met collega’s op een markt, winkelcentrum of evenement. Als team runnen jullie die dag je eigen VodafoneZiggo winkel. Je beantwoordt vragen van klanten, voert verkoopgesprekken en spreekt voorbijgangers aan. Je valt op door verschillende spel elementen op jullie activatie en raakt daarom op een laagdrempelige manier in gesprek met voorbijgangers. Dit werk combineer je met bezoeken aan huis bij de bestaande klanten van VodafoneZiggo. Blokjes in beeld, slechte wifi of vragen over het huidige abonnement? Jij weet hoe je de klant hierbij het beste kan helpen! Je beantwoordt vragen van klanten en voert (verkoop)gesprekken om de klant optimaal van dienst te zijn.

Naar wie zijn wij op zoek?

- Je bent intrinsiek gemotiveerd om mensen te helpen - Van het behalen van doelstellingen krijg je energie - Je bent nieuwsgierig ingesteld en je kunt goede vragen stellen - Woont in de omgeving van Zwolle of Eindhoven (maximaal een uur reisafstand) - Je bent minimaal 1 dag per week beschikbaar en minimaal 1 zaterdag per maand - Uitstekende beheersing van de Nederlandse taal, in woord en geschrift.

Wat biedt het bedrijf?

Bij ons krijg je een stage met veel afwisseling, vrijheid en een goede werksfeer. Daarnaast staat persoonlijke ontwikkeling bij ons centraal. Zodra je stage start, begint je avontuur in onze Roscom Academy. Hier leer je met behulp van gesprekstechnieken en non-verbale communicatie hoe je jezelf authentiek kunt presenteren. Ook leer je aan de hand van lichaamstaal om anderen te observeren en hoe je dit op een positieve manier kunt inzetten. Zo word jij een echte ster in gesprekken voeren! Wij bieden jou coaching on the Job. Coaching on the job is een intensieve vorm van begeleiding. Door middel van deze methode werk je aan je verdere ontwikkeling van vaardigheden en kwaliteiten. De coaching vindt plaats in het werkveld zelf. Tot slot; of je nou stage loopt of bij ons werkt. Wij zien jou als volwaardige collega!

Wat ga je leren?

  • Onderzoekt de customer journey
  • B1-K1-W1 Brengt de marktpositie van de onderneming in kaart
  • B1-K1-W2 Analyseert de customer journey
  • B1-K1-W3 Vertaalt trends en ontwikkelingen naar commerciële kansen
  • B1-K1-W4 Brengt het commerciële aanbod van de onderneming in kaart
  • B1-K1-W5 Doet verbetervoorstellen voor verkoop, marketing en/of marktbewerking
  • Verzorgt marketing- en communicatie-activiteiten
  • B1-K2-W1 Inventariseert wensen en behoeften
  • B1-K2-W2 Voert marketing- en communicatie-activiteiten uit
  • B1-K2-W3 Voert webcare uit
  • Voert het accountmanagement uit en beheert relaties
  • P4-K1-W1 Voert accountanalyses uit
  • P4-K1-W2 Stelt een accountplan op
  • P4-K1-W3 Coördineert het uitvoeren van een accountplan
  • P4-K1-W4 Evalueert een accountplan
  • P4-K1-W5 Bouwt en onderhoudt een relatienetwerk
  • Voert een commercieel traject uit
  • P4-K2-W1 Bereidt een commercieel traject voor
  • P4-K2-W2 Acquireert klanten en/of opdrachten
  • P4-K2-W3 Voert een verkoopgesprek
  • P4-K2-W4 Doet klanten een commercieel aanbod
  • P4-K2-W5 Verzorgt het interne ordertraject
  • P4-K2-W6 Voert aftersales uit

Kenmerken

  • Met uitzicht op een vaste baan

lees verder