ROSCOM Stagiair(e) telefonisch commercieel medewerker binnendienst (BBL)
In deze rol bij Roscom ben jij het telefonische aanspreekpunt voor bestaande klanten van VodafoneZiggo. Vanuit ons callcenter Roscall stel jij het klantbelang voorop en geef je advies over de diensten en producten van Vodafone en Ziggo. Door de juiste vragen te stellen achterhaal jij welk abonnement van Vodafone of pakket van Ziggo het beste bij de klant past. Dit zijn onder andere jouw werkzaamheden: - Klachtenafhandeling; - De wensen en behoeften van bestaande klanten in kaart brengen en hierop inspelen; - Het meten van de klanttevredenheid; - Verkoopgesprekken voeren. Roscom biedt doorlopend stageplekken voor gedreven stagiairs. Er is geen vaste startdatum- of einddatum. Dit kan jij zelf bepalen! De stageperiode dient op zijn minst vijf maanden te duren,
Naar wie zijn wij op zoek?
- Je bent intrinsiek gemotiveerd om mensen te helpen - Van verkopen en het behalen van doelstellingen krijg je energie - Woont in de omgeving van Zwolle (maximaal een uur reisafstand) - Jij bent minimaal 24 uur per week beschikbaar - Uitstekende beheersing van de Nederlandse taal, in woord en geschrift.
Wat biedt het bedrijf?
Bij ons krijg je een stage met veel afwisseling, vrijheid en een goede werksfeer. Daarnaast staat persoonlijke ontwikkeling bij ons centraal. Zodra je stage start, begint je avontuur in onze Roscom Academy. Hier leer je met behulp van gesprekstechnieken en non-verbale communicatie hoe je jezelf authentiek kunt presenteren. Ook leer je aan de hand van lichaamstaal om anderen te observeren en hoe je dit op een positieve manier kunt inzetten. Zo word jij een echte ster in gesprekken voeren! Wij bieden jou coaching on the Job. Coaching on the job is een intensieve vorm van begeleiding. Door middel van deze methode werk je aan je verdere ontwikkeling van vaardigheden en kwaliteiten. De coaching vindt plaats in het werkveld zelf. Tot slot; of je nou stage loopt of bij ons werkt. Wij zien jou als volwaardige collega!
Wat ga je leren?
- Onderzoekt de customer journey
- B1-K1-W1 Brengt de marktpositie van de onderneming in kaart
- B1-K1-W2 Analyseert de customer journey
- B1-K1-W3 Vertaalt trends en ontwikkelingen naar commerciële kansen
- B1-K1-W4 Brengt het commerciële aanbod van de onderneming in kaart
- B1-K1-W5 Doet verbetervoorstellen voor verkoop, marketing en/of marktbewerking
- Verzorgt marketing- en communicatie-activiteiten
- B1-K2-W1 Inventariseert wensen en behoeften
- B1-K2-W2 Voert marketing- en communicatie-activiteiten uit
- B1-K2-W3 Voert webcare uit
- Voert een commercieel traject uit
- P1-K1-W1 Bereidt een commercieel traject voor
- P1-K1-W2 Acquireert klanten en/of opdrachten
- P1-K1-W3 Presenteert en profileert het commerciële aanbod van de onderneming
- P1-K1-W4 Voert een verkoopgesprek
- P1-K1-W5 Doet klanten een commercieel aanbod
- P1-K1-W6 Verzorgt het interne ordertraject
- P1-K1-W7 Voert aftersales uit