ICT support technician

Shared Service Centrum ONS Skilled servicedesk (front en backoffice)

Je draait in het begin mee met de servicedesk op de 1e lijn, naarmate je stage vordert en je meer ervaring hebt opgedaan zul je ook werk doen in de backoffice. Mocht de kans zich voordoen en het goed voelen van beide kanten kan er op den duur gekeken worden dat je naar een van onze partners kan, om daar op locatie support te bieden

Naar wie zijn wij op zoek?

We zijn op zoek naar een enthousiaste student die het leuk vind om in een jong team ervaring op te doen met IT in de overheid.

Wat biedt het bedrijf?

Als servicedesk medewerker bij SSC Ons heb je een super afwisselende baan waarbij je verschillende partners helpt. Je ondersteunt medewerkers met hun hardware zoals laptops, telefoons, iPads en andere randapparatuur. Ook help je ze met een breed scala aan softwarepakketen, waaronder Citrix,Vmware en Microsoft 365 Apps. Krijg je een melding binnen? Dan ga je ermee aan de slag en schakel je met andere teams als je er zelf niet uitkomt. Dit doen we voor de gemeentes Zwolle, Kampen, Ommen, Dalfsen, Westerveld, Zwartewaterland en de provincie Overijssel. Kortom, je hebt altijd genoeg te doen en geen dag is hetzelfde!

Wat ga je leren?

  • Ondersteunt gebruikers/hulpvragers/opdrachtgevers
  • B1-K1-W1 Handelt meldingen af
  • B1-K1-W2 Instrueert gebruikers
  • B1-K1-W3 Installeert, configureert en beheert gebruikersdevices
  • Installeert en beheert de infrastructuur
  • B1-K2-W1 Installeert en configureert netwerk- en infrastructuuronderdelen
  • B1-K2-W2 Beheert en monitort netwerk- en infrastructuuronderdelen
  • Beheert applicaties
  • B1-K3-W1 Adviseert over en configureert applicaties
  • B1-K3-W2 Onderhoudt applicaties

Kenmerken

  • Bereid om te werken aan fysieke toegankelijkheid

lees verder