Leidinggevende team / afdeling / project

Spar Supermarkt Enthousiaste leidinggevende

Als assistent-bedrijfsleider, ook wel assistent manager genoemd, ben je één van de vaste gezichten in onze winkel. Je hebt oog voor onze klanten, die wij ook wel gasten noemen en voorziet hen pro actief van advies of hulp tijdens het winkelen of bij het afrekenproces. Je denkt actief mee over het slim en efficiënt inrichten van de processen en het zo gemakkelijk mogelijk maken voor de klant. Het realiseren van een optimale klantbeleving zit in jouw DNA. Met het bestellen van producten weet jij wel raad; je zit immers altijd bovenop de verkoopcijfers. Bij afwezigheid van de bedrijfsleider en/of ondernemer neem jij de taken moeiteloos over. Je bent er niet vies van om de handen uit de mouwen te steken en werkt zelf actief mee met alle voorkomende werkzaamheden op de winkelvloer: van het lossen van de vracht tot het inruimen van het magazijn en van je winkel slim indelen tot het maken van een kakel vers belegd broodje.

Naar wie zijn wij op zoek?

je hebt een enthousiaste, positieve en gastvrije instelling je hebt veel aandacht voor de klant en helpt ze graag zo goed mogelijk je hebt goede communicatieve vaardigheden je hebt commercieel inzicht je kan goed samenwerken, maar weet ook goed zelfstandig te functioneren je houdt van een gezonde dosis hectiek en weet van aanpakken je beschikt over MBO 4 werk- en denkniveau je hebt minimaal 2 jaar werkervaring binnen retail of in de horeca je bent flexibel inzetbaar en bereid om in de avonden en weekenden te werken.

Wat biedt het bedrijf?

een informele werkomgeving in een hecht team de mogelijkheid om je talent te ontwikkelen onze Online SPAR academie biedt naast alle vaktechnische en meerjarige opleidingen ook het aanbod van GoodHabitz op het gebied van persoonlijke ontwikkeling genoeg ruimte voor eigen ideeën horeca gerelateerde werkzaamheden, maar géén horeca werktijden een marktconform salaris op basis van jouw kennis en vaardigheden, ingeschaald volgens de cao-levensmiddelenbedrijf goede arbeidsvoorwaarden.

Wat ga je leren?

  • Geeft direct leiding aan medewerkers/projecten
  • B1-K1-W1 Plant en verdeelt de werkzaamheden
  • B1-K1-W2 Begeleidt medewerkers bij werkzaamheden
  • B1-K1-W3 Wisselt informatie uit met medewerkers (in werkoverleg)
  • B1-K1-W4 Bewaakt de voortgang van de werkuitvoering
  • B1-K1-W5 Communiceert met derden
  • B1-K1-W6 Administreert en archiveert gegevens
  • Voert uit en/of levert een bijdrage aan het personeelsbeleid
  • P1-K1-W1 Adviseert over de personeelsbehoefte
  • P1-K1-W2 Adviseert bij de werving en selectie van medewerkers
  • P1-K1-W3 Adviseert bij het begeleiden t.a.v. het functioneren en het beoordelen van medewerkers

lees verder