E-commerce specialist

Unbound Europe B.V. Stage E-commerce Specialist bij Print on Demand Startup in Zwolle

Ben jij een ambitieuze E-commercespecialist student en op zoek naar een uitdagende stage in Zwolle? Unbound Europe BV, een innovatieve startup in de Print on Demand sector, zoekt een enthousiaste en gedreven student om ons te ondersteunen bij het verkennen van internationale kansen en het optimaliseren van onze e-commerce strategieën voor T-shirts, hoodies en sweaters met gepersonaliseerde bedrukking. Tijdens je stage krijg je de unieke kans om te onderzoeken hoe we onze Print on Demand-concepten (inter)nationaal kunnen lanceren en bestaande markten kunnen analyseren. Je werkt actief mee aan de ontwikkeling van strategische e-commerce plannen die gericht zijn op het positioneren van onze producten, het opzetten en verbeteren van klantloyaliteit en het behouden en werven van nieuwe klanten. Daarnaast draag je bij aan het opzetten van digitale marketingcampagnes en het optimaliseren van de online winkelervaring.

Naar wie zijn wij op zoek?

• Een student E-commercespecialist met een passie voor online handel en digitale marketing. • Iemand die proactief is en graag nieuwe e-commerce strategieën en ideeën onderzoekt. • Je bent enthousiast, creatief en zelfstandig. • Interesse in klantloyaliteit, klantwerving, klantbehoud, en e-commerce trends.

Wat biedt het bedrijf?

• Veel ruimte voor creativiteit en eigen inbreng. • De kans om aan echte e-commerce projecten te werken en waardevolle ervaring op te doen in de Print on Demand-markt. • De mogelijkheid om mee te werken aan de ontwikkeling van strategieën die klantloyaliteit, -groei en -werving bevorderen. • Een stagevergoeding van €375,- per maand. • Een stageplek in Zwolle.

Wat ga je leren?

  • Onderzoekt de customer journey
  • B1-K1-W1 Brengt de marktpositie van de onderneming in kaart
  • B1-K1-W2 Analyseert de customer journey
  • B1-K1-W3 Vertaalt trends en ontwikkelingen naar commerciële kansen
  • B1-K1-W4 Brengt het commerciële aanbod van de onderneming in kaart
  • B1-K1-W5 Doet verbetervoorstellen voor verkoop, marketing en/of marktbewerking
  • Verzorgt marketing- en communicatie-activiteiten
  • B1-K2-W1 Inventariseert wensen en behoeften
  • B1-K2-W2 Voert marketing- en communicatie-activiteiten uit
  • B1-K2-W3 Voert webcare uit
  • Evalueert data en doet verbetervoorstellen voor de digitale customer journey
  • P3-K1-W1 Test en monitort online kanalen
  • P3-K1-W2 Verzamelt commerciële data en geeft er betekenis aan
  • P3-K1-W3 Adviseert over het verhogen van de conversie
  • P3-K1-W4 Geeft vorm aan inhoudelijke verbetervoorstellen voor online kanalen
  • P3-K1-W5 Participeert in netwerken
  • Voert digitale operationele activiteiten uit
  • P3-K2-W1 Plant en bewaakt uit te voeren digitale werkzaamheden
  • P3-K2-W2 Ontwikkelt online content
  • P3-K2-W3 Plaatst en beheert content
  • P3-K2-W4 Evalueert webcare-activiteiten en doet verbetervoorstellen

lees verder