The Happy Flow
- Naam The Happy Flow
- Leerbedrijf ID 100713768
- KvK naam The Happy Flow B.V.
- KvK nummer 90576403
- KvK vestigingsnummer 000041581806
- Bedrijfsindeling Facility management
- Telefoon +31621623001
- Totale capaciteit 10
- Stage/bbl overeenkomsten 3
Organisatieprofiel
- Omschrijving The Happy Flow is een vergaderlocatie in het centrum van Rotterdam met een waanzinnig uitzicht op de Erasmusbrug. We bieden zakelijke ruimtes, faciliteiten en services voor groepen van 4 tot 30 personen. Onze ruimtes worden vaak gebruikt voor groepstraining, workshops, vergaderingen en brainstormsessies. Elke dag opnieuw levert The Happy Flow een positieve bijdrage aan de werkdag van verschillende teams van overheidsorganisaties en het bedrijfsleven. Onze missie: Everyday a Happy Workday.
- Informatie Leren & Werken Stagelopen bij The Happy Flow betekent dat je elke dag opnieuw mag leren en werken in een omgeving met positieve vibes. Wij vinden het belangrijk dat iedereen in een happy flow is, want meer positiviteit maakt de wereld ook een stuk mooier. Dit is echt een plek voor jou als je voldoet aan de volgende punten. Je hebt een positieve energie en je bent gemotiveerd; Je bent dienstbaar, zorgvuldig en servicegericht; Je bent lief, respectvol en klantvriendelijk; Je bent netjes, fris en verzorgd; Je komt op tijd en je houdt je aan de afspraken; Je staat open voor het ontvangen van feedback.
- Informatie Student Een stageplek voor 24-40 uur; Een fijne en positieve werksfeer in hartje centrum Rotterdam; Afwisselende taken en werkzaamheden; Genoeg tijd om aan je eigen opdrachten te werken; Ruimte om jezelf te ontwikkelen, jezelf te zijn en veel te leren; De kans om je netwerk te vergroten en in contact te komen met bekende bedrijven; Stagevergoeding van 100,- euro p/m (o.b.v. 5 dagen per week). Werktijden: 08.00 - 16.30 uur; 09.00 - 17.30 uur
The Happy Flow
- Naam The Happy Flow
- Leerbedrijf ID 100713768
- KvK naam The Happy Flow B.V.
- KvK nummer 90576403
Erkenningen
Sector: Cross-over
Voert taken rondom informatiemanagement uit (B1-K1)
- Zorgt voor de schriftelijke informatie-uitwisseling (B1-K1-W1)
- Zorgt voor de mondelinge (telefonische) informatieuitwisseling (B1-K1-W2)
- Genereert in opdracht managementinformatie (B1-K1-W3)
Voert taken rondom planning en organisatie uit (B1-K2)
- Beheert de agenda (B1-K2-W1)
- Organiseert bijeenkomsten (B1-K2-W2)
- Maakt ruimtes gebruiksklaar (B1-K2-W3)
- Assisteert bij voorraadbeheer (B1-K2-W4)
- Draagt bij aan een veilige situatie (B1-K2-W5)
Verzorgt on- en offline marketing- en communicatieactiviteiten (B1-K3)
- Voert promotieactiviteiten uit (B1-K3-W1)
- Voert webcare werkzaamheden uit (B1-K3-W2)
- Verzorgt de informatie op internet en intranet en onderhoudt de website (B1-K3-W3)
Treedt op als aanspreekpunt voor klanten/gasten (B1-K4)
- Ontvangt de klant/gast (B1-K4-W1)
- Informeert en adviseert de klant/gast (B1-K4-W2)
- Onderhoudt in- en/of externe contacten (B1-K4-W3)
Voert administratieve en financiële processen uit (B1-K5)
- Verzamelt en verwerkt informatie (B1-K5-W1)
- Beheert het (digitale) dossier (B1-K5-W2)
- Stelt facturen op en controleert deze (B1-K5-W3)
- Controleert inkoopfacturen en verricht activiteiten voor de fiattering van inkoopfacturen (B1-K5-W4)
Assisteert bij het opstellen van operationele plannen ter uitwerking van het marketing- en communicatiebeleid (B1-K1)
- Zoekt informatie op voor een operationeel plan en analyseert deze (B1-K1-W1)
- Doet voorstellen voor een operationeel plan (B1-K1-W2)
- Werkt een operationeel plan uit (B1-K1-W3)
- Becommentarieert en actualiseert operationele plannen (B1-K1-W4)
Verzorgt on- en offline marketing- en communicatieactiviteiten (B1-K2)
- Bedenkt oplossingen voor marketing- en communicatievraagstukken (B1-K2-W1)
- Verzorgt de informatie op internet en intranet en onderhoudt de website (B1-K2-W2)
Organiseert evenementen (B1-K3)
- Overlegt met opdrachtgever (B1-K3-W1)
- Stelt een plan van aanpak op voor een evenement en licht dit toe (B1-K3-W2)
- Coördineert en bewaakt de voortgang tijdens het evenement en evalueert het evenement (B1-K3-W3)
Treedt op als aanspreekpunt voor (B1-K4)
- Ontvangt de klant/gast (B1-K4-W1)
- Informeert en adviseert de klant/gast (B1-K4-W2)
- Verkoopt en/of verhuurt producten en/of diensten (B1-K4-W3)
- Signaleert en behandelt klachten (B1-K4-W4)
- Onderhoudt in- en/of externe contacten (B1-K4-W5)
- Werft klanten/gasten en opdrachten (B1-K4-W6)
Realiseert commercieel aanbod (B1-K5)
- Promoot producten en diensten (B1-K5-W1)
- Stelt een passend aanbod op met gerelateerde services en producten (B1-K5-W2)
- Maakt een prijsberekening bij het aanbod (B1-K5-W3)
Sector: Economie en administratie
Voert taken uit binnen de zakelijke dienstverlening (B1-K1)
- Treedt op als aanspreekpunt voor klanten (B1-K1-W1)
- Verzorgt zakelijke communicatie (B1-K1-W2)
- Verwerkt gegevens (B1-K1-W3)
- Werkt aan producten/opdrachten binnen geld-, goederen- en informatie beweging (B1-K1-W4)
Verricht werkzaamheden ten behoeve van bedrijfsprocessen in de zakelijke dienstverlening (P2-K1)
- Ondersteunt bij het leveren van managementinformatie (P2-K1-W1)
- Voert financiële processen uit (P2-K1-W2)
- Organiseert planning en voorraadbeheer (P2-K1-W3)
- Voert marketing en communicatie-werkzaamheden uit (P2-K1-W4)
Equivalenten van deze opleiding
- Administrateur (93210)
- Administrateur (Salarisadministrateur) (90463)
- Boekhoudkundig medewerker (90490)
- Business Services (23296)
- Financieel administratief medewerker (25139)
- Financieel administratieve beroepen (23065)
- Financiële beroepen (22158)
- Financiele beroepen (Financieel administratief medewerker) (93200)
- Financiele beroepen (Salarisadministrateur) (93213)
- Office assistant (25573)
- Office- en managementsupport (23231)
- Secretaresse (25152)
- Secretariele beroepen (23069)
Voert taken uit binnen de zakelijke dienstverlening (B1-K1)
- Treedt op als aanspreekpunt voor klanten (B1-K1-W1)
- Verzorgt zakelijke communicatie (B1-K1-W2)
- Verwerkt gegevens (B1-K1-W3)
- Werkt aan producten/opdrachten binnen geld-, goederen- en informatie beweging (B1-K1-W4)
Verricht ondersteunende werkzaamheden in de zakelijke dienstverlening (P1-K1)
- Voert facilitaire werkzaamheden uit (P1-K1-W1)
- Voert logistieke werkzaamheden uit (P1-K1-W2)
Equivalenten van deze opleiding
- Administratief medewerker (22156)
- Administratief medewerker (90470)
- Administratief medewerker (Secretarieel medewerker) (90472)
- Administratief medewerker (Telefonist/receptionist) (90473)
- Business Services (23296)
- Medewerker (financiële) administratie (25149)
- Medewerker secretariaat en receptie (25150)
- Ondersteunende administratieve beroepen (23068)
Sector: Horeca en bakkerij
Verricht facilitaire werkzaamheden (B1-K1)
- Faciliteert bijeenkomsten (B1-K1-W1)
- Verwerkt gegevens met informatiesystemen (B1-K1-W2)
- Voert logistieke werkzaamheden uit (B1-K1-W3)
- Bevordert de veiligheid (B1-K1-W4)
- Onderhoudt ruimten en apparatuur (B1-K1-W5)
- Onderhoudt contact met interne en externe klanten enleveranciers (B1-K1-W6)
- Signaleert klachten en verbeterpunten en handelt deze af (B1-K1-W7)
Organiseert de werkzaamheden (P1-K1)
- Stemt af met de leidinggevende (P1-K1-W1)
- Plant werkzaamheden (P1-K1-W2)
- Bewaakt het budget en te behalen doelen (P1-K1-W3)
- Werkt met lerende medewerkers en stagiairs (P1-K1-W4)
Equivalenten van deze opleiding
- Facilitaire dienstverlening (23247)
Verricht facilitaire werkzaamheden (B1-K1)
- Faciliteert bijeenkomsten (B1-K1-W1)
- Verwerkt gegevens met informatiesystemen (B1-K1-W2)
- Voert logistieke werkzaamheden uit (B1-K1-W3)
- Bevordert de veiligheid (B1-K1-W4)
- Onderhoudt ruimten en apparatuur (B1-K1-W5)
- Onderhoudt contact met interne en externe klanten en leveranciers (B1-K1-W6)
- Signaleert klachten en verbeterpunten en handelt deze af (B1-K1-W7)
Voert beheerstaken uit (P2-K1)
- Maakt een plan voor uitvoering van facilitaire dienstverlening (P2-K1-W1)
- Voert contractbeheer uit (P2-K1-W2)
- Beheert financiën (P2-K1-W3)
- Stemt af met het management (P2-K1-W4)
Geeft leiding (P2-K2)
- Begeleidt en stuurt (lerende) medewerkers aan (P2-K2-W1)
- Plant en verdeelt de werkzaamheden (P2-K2-W2)
- Voert gesprekken met medewerkers (P2-K2-W3)
Equivalenten van deze opleiding
- Facilitair leidinggeven (23083)
- Facilitair leidinggevende (25175)
- Facilitair leidinggevende (91320)
- Facilitair leidinggevende (95750)
- Facilitaire dienstverlener (22183)
- Facilitaire dienstverlener (Facilitaire leidinggevende) (94180)
- Facilitaire dienstverlening (23247)
- Horeca en bakkerij (79120)
Sector: Zorg en welzijn
Voert dienstverlenende werkzaamheden uit (B1-K1)
- Bereidt werkzaamheden voor en stemt af (B1-K1-W1)
- Treedt op als online en/of offline aanspreekpunt (B1-K1-W2)
- Draagt bij aan een fysiek en sociaal veilige werkomgeving (B1-K1-W3)
- Rondt de werkzaamheden af (B1-K1-W4)
- Evalueert de werkzaamheden (B1-K1-W5)
Voert facilitaire werkzaamheden uit (P1-K1)
- Assisteert bij het beheer en onderhoud van gebouwen (P1-K1-W1)
- Voert logistieke werkzaamheden uit (P1-K1-W2)
- Voert cateringwerkzaamheden uit (P1-K1-W3)
- Voert administratieve werkzaamheden uit (P1-K1-W4)
Equivalenten van deze opleiding
- Dienstverlening (23189)
- Dienstverlening (23385)
- Facilitair medewerker (91330)
- Facilitair medewerker (95751)
- Facilitaire dienstverlener (Facilitaire medewerker) (94170)
- Medewerker facilitaire dienstverlening (25499)
The Happy Flow
- Naam The Happy Flow
- Leerbedrijf ID 100713768
- KvK naam The Happy Flow B.V.
- KvK nummer 90576403
Contactpersonen (1)
-
Richel Monpellier Contactpersoon BPV, Praktijkopleider Zelfstandig werkend gastheer / -vrouwRollen
Contactpersoon BPV, Praktijkopleider
OpleidingenZelfstandig werkend gastheer / -vrouw, Allround medewerker facilitaire dienstverlening, Medewerker marketing, sales en hospitality, Medewerker facilitaire dienstverlening, Marketing & Communication Specialist, Assistant Business Services, Business support, Facilitair leidinggevende, Allround Assistant Business Services
Allround medewerker facilitaire dienstverlening, Medewerker marketing, sales en hospitality, Medewerker facilitaire dienstverlening, Marketing & Communication Specialist, Assistant Business Services, Business support, Facilitair leidinggevende, Allround Assistant Business Services