Leidinggevende international hospitality

Holiday Inn Express The Hague Parliament Duty Manager

Je bent om 6:30 aanwezig om te kijken wat de stand van zaken zijn en om ervoor te zorgen dat het hotel er netjes uit ziet. Je neemt je e-mails door en bereidt de overdracht naar jouw team voor. Er start vandaag een nieuwe medewerker en jij neemt hem onder je hoede. Je stelt de medewerker aan het team voor en geeft een korte rondleiding door het hotel en begint met de uitleg van de basis taken. De dag begon druk, maar wordt inmiddels rustiger. Tijdens de handover is er besproken dat er vandaag een grote groep komt inchecken en dat alle medewerkers klaar moeten staan om deze groep op te vangen met een lach. Rond de aankomst tijd controleer jij of iedereen klaar is voor de aankomst van de groep. Ondertussen komt er een gast naar je toe die meldt dat zijn kamer niet schoongemaakt is. Eerst handel je deze klacht af en zorgt ervoor dat dit gecommuniceerd wordt naar de housekeeping die er meteen mee aan de gang gaat.Net voor het eind van je dienst zorg je ervoor dat de lobby schoon is

Naar wie zijn wij op zoek?

Taken en verantwoordelijkheden: Het uitvoeren/ coördineren en regelen van alle voorkomende receptietaken. Leidinggeven aan de dag en nachtshifts; Het verzorgen van sales reportages; Contactpersoon zijn voor corporate bookers; Actie ondernemen op gastenbeoordelingen op social media; Vragen en klachten oplossen; Checklisten opstellen, uitvoeren en indien nodig aanpassen; Meetings bijwonen; Jij neemt een voorbeeld rol aan en houdt je aan de voorschriften omtrent veiligheid en professionaliteit.

Wat biedt het bedrijf?

Wat bieden wij? Een jonge en dynamische werkomgeving; Doorgroeimogelijkheden binnen zowel support office als de verschillende TVHG hotels; Stagevergoeding Ruimte voor eigen initiatief; Korting bij meer dan 5500 IHG/Hilton hotels wereldwijd; Korting op zorgverzekering en fitness; Gezellige feestjes en borrels; Ruimte voor persoonlijke ontwikkeling en training.

Wat ga je leren?

  • Werkt mee in drank- en spijsverstrekkende bedrijven
  • B1-K1-W1 Ontvangt en informeert/adviseert de gast/klant/reiziger/bezoeker
  • B1-K1-W2 Neemt bestelling op en serveert deze
  • B1-K1-W3 Maakt de rekening op en neemt afscheid van de gast/klant/reiziger/bezoeker
  • B1-K1-W4 Creëert en bewaakt sfeer
  • B1-K1-W5 Neemt speciale arrangementen, partijen of bestellingen aan
  • Werkt mee in logiesverstrekkende bedrijven
  • B1-K2-W1 Neemt reserveringen aan voor kamers en/of zalen en arrangementen
  • B1-K2-W2 Checkt de gast/klant/reiziger/bezoeker in
  • B1-K2-W3 Verleent service aan gasten/klanten/reizigers/bezoekers tijdens hun verblijf
  • B1-K2-W4 Bewaakt de veiligheid
  • B1-K2-W5 Checkt de gast/klant/reiziger/bezoeker uit
  • Treedt op als aanspreekpunt voor gasten/klanten/reizigers/bezoekers
  • B1-K3-W1 Informeert en adviseert de gast/klant/reiziger/bezoeker
  • B1-K3-W2 Verkoopt en/of verhuurt producten en/of diensten
  • B1-K3-W3 Signaleert en behandelt klachten
  • B1-K3-W4 Onderhoudt in- en/of externe contacten
  • Realiseert commercieel aanbod
  • B1-K4-W1 Werft gasten/klanten/reizigers/bezoekers en opdrachten
  • B1-K4-W2 Promoot producten en diensten
  • B1-K4-W3 Stelt een passend aanbod op
  • B1-K4-W4 Maakt een prijsberekening bij het aanbod
  • Geeft leiding en voert beheerstaken uit
  • B1-K5-W1 Maakt een operationeel plan
  • B1-K5-W2 Plant en verdeelt werkzaamheden
  • B1-K5-W3 Begroot financiën
  • B1-K5-W4 Bewaakt financiën
  • B1-K5-W5 Begeleidt en stuurt medewerkers aan
  • B1-K5-W6 Voert intern formele gesprekken

Kenmerken

  • Bereid om te werken aan fysieke toegankelijkheid

lees verder