Hotel Bries Kom stage lopen bij de leukste boutique hotels van Den Haag!
Tijdens deze stage leer je hoe het er aan toe gaat bij een high end boutique hotel met een (deels) digitaal concept. Wij leren je graag hoe je zonder vaste receptie een gastvrije en persoonlijke ervaring kan aanbieden aan gasten. Jij zal gedurende jouw stage een essentiële rol vervullen in de gastreis die van belang is om de gasttevredenheid van hoog niveau te behouden. Hierbij kan je denken aan het communiceren met gasten op een gastvrije manier via mail, chat, telefoon en in persoon. Daarnaast het controleren van de hygiëne standaarden in de kamers en het klaarmaken van de check-in kamers met een persoonlijk welkomstbericht. Ook het antwoorden op reviews en voorraad beheer kunnen onderdeel zijn van jouw taken pakket. Uiteraard zijn we ook benieuwd waar jouw interesses liggen en staan we open om een taken pakket af te stemmen die bij jou past om voldoende uitdaging te bieden.
Naar wie zijn wij op zoek?
Wij zijn opzoek naar een enthousiaste en leergierige student die graag met mensen in contact staat zowel in persoon als digitaal. Daarnaast zijn de volgende vaardigheden belangrijk: - Goede beheersing van Engelse en/of Nederlandse taal zowel in woord als in geschrift - Zelfstandig kunnen werken is belangrijk maar we zorgen natuurlijk eerst voor een uitgebreide training zodat je goed voorbereid aan de slag kunt - Flexibiliteit. Je kan gevraagd worden om van werkplek te wisselen tussen de verschillende leuke boutique hotels in Den Haag. Hier vertellen we je graag meer over tijdens een kennismaking.
Wat biedt het bedrijf?
Hotel Bries biedt een stageplek met veel zelfstandigheid en vrijheid. Je komt te werken in een klein team waarbij iedereen klaar staat om elkaar te helpen. Door de korte lijntjes kunnen we snel overleggen en is er altijd ruimte voor nieuwe ideeën om de gastreis te verbeteren. We denken graag met je mee hoe we jouw stage zo uitdagend mogelijk kunnen maken. Daarnaast kunnen we voldoende afwisseling bieden omdat we naast Hotel Bries meerdere boutique hotels beheren in Den Haag.
Wat ga je leren?
- Voert taken rondom informatiemanagement uit
- B1-K1-W1 Zorgt voor de schriftelijke informatie-uitwisseling
- B1-K1-W2 Zorgt voor de mondelinge (telefonische) informatieuitwisseling
- B1-K1-W3 Genereert in opdracht managementinformatie
- Voert taken rondom planning en organisatie uit
- B1-K2-W1 Beheert de agenda
- B1-K2-W2 Organiseert bijeenkomsten
- B1-K2-W3 Maakt ruimtes gebruiksklaar
- B1-K2-W4 Assisteert bij voorraadbeheer
- B1-K2-W5 Draagt bij aan een veilige situatie
- Verzorgt on- en offline marketing- en communicatieactiviteiten
- B1-K3-W1 Voert promotieactiviteiten uit
- B1-K3-W2 Voert webcare werkzaamheden uit
- B1-K3-W3 Verzorgt de informatie op internet en intranet en onderhoudt de website
- Treedt op als aanspreekpunt voor klanten/gasten
- B1-K4-W1 Ontvangt de klant/gast
- B1-K4-W2 Informeert en adviseert de klant/gast
- B1-K4-W3 Onderhoudt in- en/of externe contacten
- Voert administratieve en financiële processen uit
- B1-K5-W1 Verzamelt en verwerkt informatie
- B1-K5-W2 Beheert het (digitale) dossier
- B1-K5-W3 Stelt facturen op en controleert deze
- B1-K5-W4 Controleert inkoopfacturen en verricht activiteiten voor de fiattering van inkoopfacturen