Business support

Schindler Liften B.V. Uitdagende stage voor een commerciële aanpakker!

Bied jij een echte commerciële aanpakker? Wil jij nu graag ervaring opdoen in een uitdagende stage? Wil jij daarnaast graag eens zien hoe een internationaal bedrijf in zijn werking gaat? Lees dan snel verder! Bij Schindler verwelkomen wij graag het talent van de toekomst. Daarom hebben wij een leerplek beschikbaar voor een leuke stagiair(e). Graag tonen wij jou alle facetten die bij een commerciële afdeling horen. Daarnaast werken wij nauw samen met alle collega's in het team. Naast hard werken, mag er ook zeker veel gelachen worden! Wat ga je doen tijdens jouw stage? • Het ondersteunen van de Accountmanager en Service Leader Technisch. • Het opstellen en nabellen van offertes; • Het verzorgen van de keuringsplanning; • Het bewaken van de planning, storingslijsten en afkeurlijsten en volgt de taken daarin op.

Naar wie zijn wij op zoek?

Wij willen jou omdat. . . • Je een relevante opleiding volgt op MBO 3 of 4 niveau, werkervaring is een pré; • Goede beheersing van zowel de Nederlandse als Engelse taal hebt, zowel mondeling als schriftelijk; • Je zowel zelfstandig als in teamverband kan werken; • Je nauwkeurig, proactief en stressbestendig bent; • Je sterke organisatorische vaardigheden hebt; • Je leergierig bent; • Je humor hebt en goed in ons team past.

Wat biedt het bedrijf?

Wat bieden wij jou? • Een leuke en leerzame stage, voor 24-40 uur per week, waar je alle facetten van de Commerciële afdeling gaat leren; • Een enthousiast team vol professionals; • Een ontwikkeltraject waarin jij de kans krijg je skills verder te ontwikkelen, met ondersteuning van jouw stagebegeleider; • Samen met jou gaan wij ervoor zorgen dat jij jouw stage met een mooi cijfer af weet te ronden; • Een leuke stagevergoeding Extra Informatie: De startdatum van de stage is op 1 september 2024. De einddatum wordt op basis van de stageduur bepaald. De voorkeur gaat uit naar een stagiair(e), die 6 maanden beschikbaar is.

Wat ga je leren?

  • Voert taken rondom informatiemanagement uit
  • B1-K1-W1 Zorgt voor de schriftelijke informatie-uitwisseling
  • B1-K1-W2 Zorgt voor de mondelinge (telefonische) informatieuitwisseling
  • B1-K1-W3 Genereert in opdracht managementinformatie
  • Voert taken rondom planning en organisatie uit
  • B1-K2-W1 Beheert de agenda
  • B1-K2-W2 Organiseert bijeenkomsten
  • B1-K2-W3 Maakt ruimtes gebruiksklaar
  • B1-K2-W4 Assisteert bij voorraadbeheer
  • B1-K2-W5 Draagt bij aan een veilige situatie
  • Verzorgt on- en offline marketing- en communicatieactiviteiten
  • B1-K3-W1 Voert promotieactiviteiten uit
  • B1-K3-W2 Voert webcare werkzaamheden uit
  • B1-K3-W3 Verzorgt de informatie op internet en intranet en onderhoudt de website
  • Treedt op als aanspreekpunt voor klanten/gasten
  • B1-K4-W1 Ontvangt de klant/gast
  • B1-K4-W2 Informeert en adviseert de klant/gast
  • B1-K4-W3 Onderhoudt in- en/of externe contacten
  • Voert administratieve en financiële processen uit
  • B1-K5-W1 Verzamelt en verwerkt informatie
  • B1-K5-W2 Beheert het (digitale) dossier
  • B1-K5-W3 Stelt facturen op en controleert deze
  • B1-K5-W4 Controleert inkoopfacturen en verricht activiteiten voor de fiattering van inkoopfacturen

Kenmerken

  • Bereid om te werken aan fysieke toegankelijkheid

lees verder