Mercure Den Haag Central Wil jij onze visitekaart zijnvan de persoonlijke service waar wij voor staan. Jij speelt een belangrijke rol!
Als stagiaire F&B ben jij een visitekaart van de persoonlijke service waar wij voor staan. Jij speelt een rol in het creëren van een bijzondere ervaring voor onze gasten, van begin tot eind in ons restaurant of de bar. Met jouw enthousiasme en persoonlijke benadering zorg je ervoor dat gasten in ons hotel zich welkom voelen. Je krijgt de kans om alles te leren over het leveren van service volgens de Heartist standaarden. Als F&B Stagiaire lleer je hoe je effectief inspeelt op de wensen en verwachtingen van onze gasten, zodat zij graag terugkomen naar ons hotel. Enkele taken welke je uitvoert zijn; • Gasten verwelkomen en begeleiden: Je zorgt ervoor dat onze gasten zich vanaf het moment van binnenkomst welkom voelen, door ze persoonlijk en gastvrij te begroeten. • Menuadvies geven: Je helpt gasten met het kiezen van gerechten en dranken op een vriendelijke en informatieve manier, waarbij je hun voorkeuren en dieetwensen in gedachten houdt. • Zorg voor hygiëne en veiligheid
Naar wie zijn wij op zoek?
Verder voldoe je aan de volgende eisen: • Jij hebt al wat ervaring in de horeca • Je bent communicatief sterk en service zit in jouw DNA. • Je bent beschikbaar voor avonddiensten, ook in het weekend. • Je bent een teamplayer • Jouw look is on point en je straalt gastvrijheid uit als geen ander.
Wat biedt het bedrijf?
Wij bieden je naast een toffe stageplek: Aantrekkelijke stagevergoeding van 500 euro per maand bij een fulltime stage (38 uur per week); Flexibele werktijden welke niet langer duren dan 8 uur per dag; Als collega kun je gratis deelnemen aan yoga en personeelsborrels; Voldoende ontwikkelingsmogelijkheden door het volgen van trainingen en workshops aan onze eigen Accor Academy zodat je je nog meer kan ontwikkelen en alles uit je stage haalt!
Wat ga je leren?
- Treedt op als aanspreekpunt voor klant/gast/reiziger/bezoeker
- B1-K1-W1 Ontvangt de klant/gast/reiziger/bezoeker
- B1-K1-W2 Informeert en adviseert de klant/gast/reiziger/bezoeker
- B1-K1-W3 Verkoopt en/of verhuurt producten en/of diensten
- B1-K1-W4 Signaleert en behandelt klachten
- B1-K1-W5 Onderhoudt in- en/of externe contacten
- Voert administratieve processen uit
- B1-K2-W1 Houdt de voorraad bij
- B1-K2-W2 Verzamelt en verwerkt informatie
- B1-K2-W3 Houdt de administratie bij
- Organiseert en voert activiteiten uit
- B1-K3-W1 Maakt een planning voor de organisatie van activiteiten
- B1-K3-W2 Bereidt de uitvoering van activiteiten voor
- B1-K3-W3 Begeleidt activiteiten
- B1-K3-W4 Rondt de activiteit af
- Werkt in de gastvrijheidsbranche
- B1-K4-W1 Voert voorbereidende werkzaamheden uit
- B1-K4-W2 Neemt reserveringen aan en adviseert de gasten
- B1-K4-W3 Adviseert gasten en registreert de bestelling
- B1-K4-W4 Maakt dranken serveergereed
- B1-K4-W5 Serveert de bestelling en ruimt af
- B1-K4-W6 Creëert en onderhoudt de sfeer
- B1-K4-W7 Bewaakt het sociaal-hygiënisch beleid
- B1-K4-W8 Voert afrondende werkzaamheden uit
Kenmerken
- Mogelijkheden voor begeleiding op maat