E-commerce specialist

Brew Monkey E-commerce talent bij Brew Monkey

Ben jij op zoek naar een uitdagende stage bij een snelgroeiend e-commerce bedrijf? Wij bieden de mogelijkheid om aan de hand van data en met behulp van verschillende tools kansen te identificeren en hierop in te spelen. Denk bijvoorbeeld aan het analyseren van de customer journey en het doorvoeren van acties om de conversie te verhogen, maar ook aan het beheren van de social media kanalen en opzetten van marketingcampagnes. De stage start vanaf augustus/september 2025 in dit snelgroeiend bedrijf waar je veel kan leren. Wij zijn Brew Monkey. Dé online webshop voor Bierbrouw Pakketten! Op onze locatie in Den Bosch zijn we continue bezig om online zo goed mogelijk vindbaar te zijn voor potentiële klanten. We verkopen onder andere op onze eigen webshop, Bol.com, Amazon en andere verkooppartners. Ondertussen zijn we actief in landen zoals Nederland, België, Duitsland, Spanje, Italië en Frankrijk. Ben je geïnteresseerd in deze stage? Neem dan snel contact met ons op.

Naar wie zijn wij op zoek?

Een gemotiveerde young professional die zowel zelfstandig als in teamverband kan werken. Bij het zelfstandige deel is het van belang dat je nauwkeurig werkt.

Wat biedt het bedrijf?

Wij bieden: Toegang tot onze data om zo tot goede analyses te komen. Een plek waar je kennis op kan doen van verschillende tools zoals Google (Analytics, Ads, search console), Meta en marketplaces. De kans om te leren wat jij wil binnen een Europees grote speler in het segment thuisbrouwen. Stagevergoeding. Leuke borrels. De kans om zelf bier te leren brouwen.

Wat ga je leren?

  • Onderzoekt de customer journey
  • B1-K1-W1 Brengt de marktpositie van de onderneming in kaart
  • B1-K1-W2 Analyseert de customer journey
  • B1-K1-W3 Vertaalt trends en ontwikkelingen naar commerciële kansen
  • B1-K1-W4 Brengt het commerciële aanbod van de onderneming in kaart
  • B1-K1-W5 Doet verbetervoorstellen voor verkoop, marketing en/of marktbewerking
  • Verzorgt marketing- en communicatie-activiteiten
  • B1-K2-W1 Inventariseert wensen en behoeften
  • B1-K2-W2 Voert marketing- en communicatie-activiteiten uit
  • B1-K2-W3 Voert webcare uit
  • Evalueert data en doet verbetervoorstellen voor de digitale customer journey
  • P3-K1-W1 Test en monitort online kanalen
  • P3-K1-W2 Verzamelt commerciële data en geeft er betekenis aan
  • P3-K1-W3 Adviseert over het verhogen van de conversie
  • P3-K1-W4 Geeft vorm aan inhoudelijke verbetervoorstellen voor online kanalen
  • P3-K1-W5 Participeert in netwerken
  • Voert digitale operationele activiteiten uit
  • P3-K2-W1 Plant en bewaakt uit te voeren digitale werkzaamheden
  • P3-K2-W2 Ontwikkelt online content
  • P3-K2-W3 Plaatst en beheert content
  • P3-K2-W4 Evalueert webcare-activiteiten en doet verbetervoorstellen

lees verder