E-commerce specialist

Digital Raise Energieke en leergierige E-Commerce stagiair gezocht!

Je gaat aan de slag voor met name Padel Parade. Dit is een webshop / winkel voor padel artikelen. We bestaan nu ongeveer een jaar en we zijn flink aan de weg aan het timmeren met de shop, maar we hebben handjes nodig om alles in goede banen te leiden. We hebben voor veel verschillende aspecten jouw hulp nodig, zoals bijvoorbeeld, product listing, online (paid en organisch) marketing, klantenservice, creatie en content, groei van het bedrijf met innovatieve ideeën, schakelen met de fulfillment partij, product en assortiment analyses en optimalisatie en daarnaast zelfs het inrichten van onze eigen showroom. je bent dus lekker bezig met je eigen padel shopje. We zouden het super tof vinden als je het samen met ons weet te laten groeien. Je leert in ieder geval enorm veel over e-commerce, want dat is wat wij het liefste doen. Wij hebben namelijk ook nog een marketing bedrijf wat zich met name bezig houdt met e-commerce klanten servicen. Ook daar kan je dus enorm veel van leren.

Naar wie zijn wij op zoek?

Enthousiast, affiniteit met padel en sport, goed met marketing (social) en creatief.

Wat biedt het bedrijf?

Wij bieden jou enorm veel kennis over het E-Commerce landschap en daarnaast natuurlijk ook wat andere zaken zoals: - Lekkere koffie en thee - Snacks - Lunch - Tafeltennissen en darten op kantoor - Een goede, ergonomische zit/staplek - Gezelligheid Maar bovendien enorm veel kennis!

Wat ga je leren?

  • Onderzoekt de customer journey
  • B1-K1-W1 Brengt de marktpositie van de onderneming in kaart
  • B1-K1-W2 Analyseert de customer journey
  • B1-K1-W3 Vertaalt trends en ontwikkelingen naar commerciële kansen
  • B1-K1-W4 Brengt het commerciële aanbod van de onderneming in kaart
  • B1-K1-W5 Doet verbetervoorstellen voor verkoop, marketing en/of marktbewerking
  • Verzorgt marketing- en communicatie-activiteiten
  • B1-K2-W1 Inventariseert wensen en behoeften
  • B1-K2-W2 Voert marketing- en communicatie-activiteiten uit
  • B1-K2-W3 Voert webcare uit
  • Evalueert data en doet verbetervoorstellen voor de digitale customer journey
  • P3-K1-W1 Test en monitort online kanalen
  • P3-K1-W2 Verzamelt commerciële data en geeft er betekenis aan
  • P3-K1-W3 Adviseert over het verhogen van de conversie
  • P3-K1-W4 Geeft vorm aan inhoudelijke verbetervoorstellen voor online kanalen
  • P3-K1-W5 Participeert in netwerken
  • Voert digitale operationele activiteiten uit
  • P3-K2-W1 Plant en bewaakt uit te voeren digitale werkzaamheden
  • P3-K2-W2 Ontwikkelt online content
  • P3-K2-W3 Plaatst en beheert content
  • P3-K2-W4 Evalueert webcare-activiteiten en doet verbetervoorstellen

lees verder