Manager / ondernemer horeca

Golden Tulip Hotel Central Dutymanagement

De student loopt een Dutymanagementstage, waarbij aandacht voor kwaliteit voor de gast voorop staat ( Guest Relations ) De Duty Manager controleert, assisteert medewerkers waar nodig en ziet toe op veiligheid van medewerkers en gasten. Hij of zij ontvangt belangrijke gasten en behandelt eventuele klachten. De Duty Manager is verantwoordelijk voor alle operationele zaken in het hotel gedurende zijn of haar dienst, met zwaartepunt bij F&B.

Naar wie zijn wij op zoek?

Operationeel in- en overzicht op F&B, probleemoplossend vermogen, oog voor detail en kwaliteit op 4*superior niveau, spreekt Nederlands en Engels , stressbestendig, zelfstandig.

Wat biedt het bedrijf?

Wij zijn een bedrijf waarvan iedereen aangeeft heel veel geleerd te hebben. Wij bieden doorgroeimogelijkheden ( zie onze website www.werkenbijhotelcentral.nl voor de voorbeelden) een fijne werksfeer met geregelde uren.

Wat ga je leren?

  • Onderneemt
  • B1-K1-W1 Ontwikkelt een ondernemingsplan
  • B1-K1-W2 Treft voorbereidingen voor het starten van een onderneming
  • B1-K1-W3 Implementeert het ondernemingsplan
  • B1-K1-W4 Maakt marktanalyse
  • B1-K1-W5 Voert commerciële activiteiten uit
  • B1-K1-W6 Stelt financieel beleid vast en bepaalt de verkoopprijs
  • B1-K1-W7 Bepaalt inkoop- en voorraadbeleid
  • Geeft leiding en voert beheerstaken uit
  • B1-K2-W1 Maakt een operationeel plan
  • B1-K2-W2 Plant en verdeelt de werkzaamheden
  • B1-K2-W3 Begroot financiën
  • B1-K2-W4 Bewaakt financiën
  • B1-K2-W5 Stuurt medewerkers aan
  • B1-K2-W6 Voert intern formele gesprekken
  • Werkt mee in drank- en spijsverstrekkende bedrijven
  • P2-K1-W1 Verricht voorbereidende werkzaamheden in het horecabedrijf
  • P2-K1-W2 Werkt mee in de bediening
  • P2-K1-W3 Werkt mee in de keuken
  • P2-K1-W4 Voert afrondende werkzaamheden uit in het horecabedrijf
  • P2-K1-W5 Creëert en bewaakt sfeer
  • Werkt mee in logiesverstrekkende bedrijven
  • P2-K2-W1 Neemt reserveringen aan voor kamers en/of zalen en arrangementen
  • P2-K2-W2 Checkt de gast in
  • P2-K2-W3 Verleent service aan gasten tijdens hun verblijf
  • P2-K2-W4 Bewaakt de veiligheid
  • P2-K2-W5 Checkt de gast uit
  • P2-K2-W6 Maakt night audit rapportages van de omzet
  • P2-K2-W7 Ontwikkelt arrangementen en speciale activiteiten

lees verder