Leidinggevende international hospitality

Renaissance Amsterdam Schiphol Airport Ben jij leergierig en is gastvrijheid jouw specialiteit? Dan zijn wij op zoek naar jou!

Renaissance Amsterdam Schiphol Airport Hotel is opzoek naar een leuke en enthousiaste stagiair. Ben je op zoek naar een afwisselende en leerzame stageplek? Ben je graag het aanspreekpunt voor de gasten in het hotel? Wil jij graag werken in een dynamische omgeving waar iedere dag anders is? Heb je een passie voor hospitality? En overtref je graag de verwachtingen van de gasten? Dan is deze stageplek iets voor jou. Mis je kans niet op deze onwijs leuke stage en join the Renaissance Amsterdam Schiphol Airport team. Waar wacht je nog op?

Naar wie zijn wij op zoek?

•Je bent nauwkeurig en een echte ‘aanpakker’ •Je denkt op proactieve wijze mee met collega’s en gasten •Je hebt een goede kennis van de Nederlandse taal •Je bent representatief en van nature enthousiast •Je kunt zowel in een team als zelfstandig goed functioneren •Je laat zien dat jij je met volle overgave inzet •Je hebt een verantwoordelijkheidsgevoel en bent in staat om leiding te geven

Wat biedt het bedrijf?

Wij bieden jou een uitdagende stage omgeving waar veel ruimte is voor zelfstandigheid en initiatief. Renaissance Amsterdam Schiphol Airport heeft een unieke werkomgeving, want het hotel bevindt zich dicht bij het Amsterdamse bos en dichtbij Schiphol. Een hele dynamische omgeving dus! Bovendien hebben wij een prettig en hecht team. Het team is divers en je zal met verschillende nationaliteiten en achtergronden gaan werken. Geen dag is hetzelfde! Je bewaakt onze kwaliteit en zorgt dat onze gasten niets tekort komen. Als onderdeel van Marriott International leer je bij ons perfect Engels spreken en door ons gezellige team weet je ook precies hoe het voelt om in een dynamisch en zelfstandig team te werken. Bij ons ben je een stagiair die zich niet als stagiair voelt; wij zien je gewoon als volwaardige medewerker die alles moet leren en kunnen! Het is in ieder geval nooit saai!

Wat ga je leren?

  • Werkt mee in drank- en spijsverstrekkende bedrijven
  • B1-K1-W1 Ontvangt en informeert/adviseert de gast/klant/reiziger/bezoeker
  • B1-K1-W2 Neemt bestelling op en serveert deze
  • B1-K1-W3 Maakt de rekening op en neemt afscheid van de gast/klant/reiziger/bezoeker
  • B1-K1-W4 Creëert en bewaakt sfeer
  • B1-K1-W5 Neemt speciale arrangementen, partijen of bestellingen aan
  • Werkt mee in logiesverstrekkende bedrijven
  • B1-K2-W1 Neemt reserveringen aan voor kamers en/of zalen en arrangementen
  • B1-K2-W2 Checkt de gast/klant/reiziger/bezoeker in
  • B1-K2-W3 Verleent service aan gasten/klanten/reizigers/bezoekers tijdens hun verblijf
  • B1-K2-W4 Bewaakt de veiligheid
  • B1-K2-W5 Checkt de gast/klant/reiziger/bezoeker uit
  • Treedt op als aanspreekpunt voor gasten/klanten/reizigers/bezoekers
  • B1-K3-W1 Informeert en adviseert de gast/klant/reiziger/bezoeker
  • B1-K3-W2 Verkoopt en/of verhuurt producten en/of diensten
  • B1-K3-W3 Signaleert en behandelt klachten
  • B1-K3-W4 Onderhoudt in- en/of externe contacten
  • Realiseert commercieel aanbod
  • B1-K4-W1 Werft gasten/klanten/reizigers/bezoekers en opdrachten
  • B1-K4-W2 Promoot producten en diensten
  • B1-K4-W3 Stelt een passend aanbod op
  • B1-K4-W4 Maakt een prijsberekening bij het aanbod
  • Geeft leiding en voert beheerstaken uit
  • B1-K5-W1 Maakt een operationeel plan
  • B1-K5-W2 Plant en verdeelt werkzaamheden
  • B1-K5-W3 Begroot financiën
  • B1-K5-W4 Bewaakt financiën
  • B1-K5-W5 Begeleidt en stuurt medewerkers aan
  • B1-K5-W6 Voert intern formele gesprekken

Kenmerken

  • Mogelijkheden voor begeleiding op maat

lees verder