Besite B.V. Stage: Marketing & Communicatie
Je gaat helpen bij verschillende marketingactiviteiten voor TripTicket en ons zusterbedrijf TripService, zoals het creëren van content en het helpen bij de organisatie van webinars en beurzen. Je bent eerste contactpersoon van klanten van Parkeren ArenApoort en bent verantwoordelijk voor het invoeren van alle evenementen in het ArenA gebied (Johan Cruijff ArenA, Ziggo Dome en AFAS Live). Procesmatig kunnen denken is erg belangrijk.
Naar wie zijn wij op zoek?
Je hebt een vlotte babbel en pakt dingen vlug op. Je hebt controle over je eigen ontwikkeling en durft vragen te stellen. Je bent actief, reactief en flexibel. Je houdt van afwisseling in je werk en bent verantwoordelijk. Je moet goed zelfstandig kunnen werken en bent communicatief sterk. Je hebt een goede beheersing Nederlandse taal in woord en geschrift; Je hebt ervaring met Word en Excel.
Wat biedt het bedrijf?
Een aantrekkelijke stagevergoeding; Elke middag een gezamenlijke lunch; Relaxte werkomgeving; Leuke teamuitjes; Vaak andere studenten aanwezig, leuk om mee te sparren; Genoeg tijd voor je schoolopdrachten.
Wat ga je leren?
- Voert taken uit binnen de zakelijke dienstverlening
- B1-K1-W1 Treedt op als aanspreekpunt voor klanten
- B1-K1-W2 Verzorgt zakelijke communicatie
- B1-K1-W3 Verwerkt gegevens
- B1-K1-W4 Werkt aan producten/opdrachten binnen geld-, goederen- en informatie beweging
- Verzorgt marketing en (interne) communicatietrajecten
- P6-K1-W1 Levert managementinformatie
- P6-K1-W2 Verzorgt marketing- en communicatieactiviteiten
- P6-K1-W3 Voert marktonderzoeken uit