Junior accountmanager

2GO Software B.V. Ontwikkel je commercile talent als Junior Accountmanager

Als junior accountmanager op onze afdeling klantenservice ga je aan de slag in een omgeving waar klantgerichtheid en commercie samenkomen. Tijdens de stage werk je nauw samen met het klantenserviceteam en ondersteun je bij verschillende werkzaamheden. De werkdag begint met een teamoverleg, waarin besproken wordt wat de focus en prioriteiten van de dag zijn. Vervolgens ga je aan de slag met klantcontact, zowel zakelijk als consumenten. Ook werk je mee aan het analyseren van klantgegevens en ondersteun je bij het opstellen van rapportages, bijvoorbeeld over klanttevredenheid. Tijdens de stage leer je hoe je professioneel klantcontact onderhoudt, hoe je commercile kansen herkent en benut, en ontwikkel je communicatieve en organisatorische vaardigheden. Je krijgt de mogelijkheid om zelfstandig klantcases op te pakken. Totslot krijg je begeleiding van een ervaren medewerker, die je helpt om jezelf verder te ontwikkelen en je leerdoelen te bereiken.

Naar wie zijn wij op zoek?

We zijn op zoek naar een enthousiaste en leergierige student die graag praktijkervaring wil opdoen binnen een klantgerichte en commercile omgeving. Je volgt een opleiding in de richting van commercie, marketing, communicatie of een vergelijkbare studie. Je beschikt over goede communicatieve vaardigheden, bent klantgericht en denkt in oplossingen. Je hebt een proactieve houding, bent niet bang om initiatief te tonen en kunt goed samenwerken in een team. Daarnaast is het fijn als je enige affiniteit hebt met het werken met systemen, zoals een CRM. Flexibiliteit, een positieve instelling en een gezonde dosis nieuwsgierigheid maken jou de ideale kandidaat voor deze stage.

Wat biedt het bedrijf?

Wij bieden een leerzame en uitdagende stageplek waar je jezelf kunt ontwikkelen binnen een professionele, maar informele werkomgeving. Je krijgt de kans om praktijkervaring op te doen in klantcontact, commercie en het gebruik van systemen zoals CRM. Je werkt in een betrokken team waar je persoonlijke begeleiding krijgt van een ervaren collega. Samen stellen we duidelijke leerdoelen op, zodat je gericht aan je ontwikkeling kunt werken. Daarnaast krijg je ruimte om zelfstandig taken op te pakken en mee te denken over verbeteringen. Ook bieden we je de mogelijkheid om je communicatieve en commercile vaardigheden verder te ontwikkelen, en je bouwt waardevolle ervaring op die je goed kunt gebruiken in je verdere carrire. Kortom, een plek waar je veel kunt leren en cht een verschil kunt maken! Tot slot krijg je bij ons elke maandag (gezonde) lunch van de zaak, fruit voor de gehele week en een dosis gezelligheid!

Wat ga je leren?

  • Onderzoekt de customer journey
  • B1-K1-W1 Brengt de marktpositie van de onderneming in kaart
  • B1-K1-W2 Analyseert de customer journey
  • B1-K1-W3 Vertaalt trends en ontwikkelingen naar commerciële kansen
  • B1-K1-W4 Brengt het commerciële aanbod van de onderneming in kaart
  • B1-K1-W5 Doet verbetervoorstellen voor verkoop, marketing en/of marktbewerking
  • Verzorgt marketing- en communicatie-activiteiten
  • B1-K2-W1 Inventariseert wensen en behoeften
  • B1-K2-W2 Voert marketing- en communicatie-activiteiten uit
  • B1-K2-W3 Voert webcare uit
  • Voert het accountmanagement uit en beheert relaties
  • P4-K1-W1 Voert accountanalyses uit
  • P4-K1-W2 Stelt een accountplan op
  • P4-K1-W3 Coördineert het uitvoeren van een accountplan
  • P4-K1-W4 Evalueert een accountplan
  • P4-K1-W5 Bouwt en onderhoudt een relatienetwerk
  • Voert een commercieel traject uit
  • P4-K2-W1 Bereidt een commercieel traject voor
  • P4-K2-W2 Acquireert klanten en/of opdrachten
  • P4-K2-W3 Voert een verkoopgesprek
  • P4-K2-W4 Doet klanten een commercieel aanbod
  • P4-K2-W5 Verzorgt het interne ordertraject
  • P4-K2-W6 Voert aftersales uit

Kenmerken

  • Bereid om te werken aan fysieke toegankelijkheid
  • Mogelijkheden voor begeleiding op maat

lees verder