E-commerce specialist

All4Trade BV Kickstart je E-commerce Carrière als Stagiair in Ons Dynamische Team!

Bij ons kom je werken op de afdeling Marketing en wordt je klaargestoomd voor een toekomst in de E-Commerce en de Content wereld. Wat ga je doen? Als marketingstagiair bij All4Trade krijg je de kans om praktijkervaring op te doen binnen een veelzijdige en uitdagende werkomgeving. Je werkzaamheden omvatten onder andere: • Social media kanalen onderhouden en beheren; • Video’s en foto’s maken voor onze social media en producten; • Marketingstrategieën bedenken en uitvoeren; • Nieuwsbrieven schrijven en optimaliseren; • Vormgeving en design verzorgen voor interne en externe communicatie; • Ondersteunen bij het opzetten en uitvoeren van marketingcampagnes; • Analyseren van online marketingresultaten en het doen van verbetervoorstellen; • Ondersteuning bieden bij offline marketing en evenementen.

Naar wie zijn wij op zoek?

Wij zoeken een enthousiaste en leergierige student die: • Een MBO-opleiding volgt in de richting van Media en vormgeving, Marketing, Communicatie of een vergelijkbare studie; • Affiniteit heeft met online marketing en social media; • Creatief en proactief is en een hands-on mentaliteit heeft; • Goede communicatieve vaardigheden bezit in zowel Nederlands als Engels; • Zelfstandig kan werken en oog heeft voor detail.

Wat biedt het bedrijf?

All4Trade B.V. is een familiebedrijf. Niets verbindt zo diep als het bouwen aan een droom die van generatie op generatie wordt doorgegeven. De Midden-Oosterse keuken zit in ons DNA, daar zijn we trots op en die willen we graag samen met onze leveranciers, klanten en medewerkers laten (her)beleven. Ook stagiaires nemen wij op in onze familie en begeleiden wij met passie en trots. Wij bieden jou een werkomgeving waar jij jezelf kan zijn en waar wij samen met jou zorgen dat je zoveel mogelijk kennis en ervaring opbouwt tijdens jouw stageperiode. Wij zorgen dat je je welkom voelt vanaf de eerste dag en samen zorgen wij dat jij het beste uit jezelf haalt.

Wat ga je leren?

  • Onderzoekt de customer journey
  • B1-K1-W1 Brengt de marktpositie van de onderneming in kaart
  • B1-K1-W2 Analyseert de customer journey
  • B1-K1-W3 Vertaalt trends en ontwikkelingen naar commerciële kansen
  • B1-K1-W4 Brengt het commerciële aanbod van de onderneming in kaart
  • B1-K1-W5 Doet verbetervoorstellen voor verkoop, marketing en/of marktbewerking
  • Verzorgt marketing- en communicatie-activiteiten
  • B1-K2-W1 Inventariseert wensen en behoeften
  • B1-K2-W2 Voert marketing- en communicatie-activiteiten uit
  • B1-K2-W3 Voert webcare uit
  • Evalueert data en doet verbetervoorstellen voor de digitale customer journey
  • P3-K1-W1 Test en monitort online kanalen
  • P3-K1-W2 Verzamelt commerciële data en geeft er betekenis aan
  • P3-K1-W3 Adviseert over het verhogen van de conversie
  • P3-K1-W4 Geeft vorm aan inhoudelijke verbetervoorstellen voor online kanalen
  • P3-K1-W5 Participeert in netwerken
  • Voert digitale operationele activiteiten uit
  • P3-K2-W1 Plant en bewaakt uit te voeren digitale werkzaamheden
  • P3-K2-W2 Ontwikkelt online content
  • P3-K2-W3 Plaatst en beheert content
  • P3-K2-W4 Evalueert webcare-activiteiten en doet verbetervoorstellen

Kenmerken

  • Mogelijkheden voor begeleiding op maat

Video Link

lees verder