Junior accountmanager

Baiyiled Europe B.V. Unieke leer & groei kansen als (Junior) Accountmanager beschikbaar

In de beginfase van de stageperiode zal er een onboarding proces plaatst vinden. Dat houdt concreet in dat de werknemer betrokken zal raken in het bestelproces en de verwerking van orders. Er zal uitleg en toelichting plaatst vinden over bestaande en potentiële klantenbestanden. En uiteraard zal de student/werknemer opgeleid worden in het assortiment dat wij voeren; met de daarvan verschillende markten die wij bedienen. De werknemer zal zich focussen op taken die aansluiten op de opleidingsfase van hem of haar. Er zal ook aandacht worden besteed aan het op maat maken van (stage)taken. Echter ongeacht de fase van iemand zijn of haar opleiding zal de werknemer betrokken raken in de verkoopgesprekken per telefoon, mail en zelfs in fysieke afspraken (in samenwerking met een Accountmanager). Wij geven de ruimte en kansen om een footprint achter te laten. Vaak sluit zo'n grote taak/opdracht aan op de eindopdracht van een student. Verantwoordelijkheid word gegeven en gevraagd hierin.

Naar wie zijn wij op zoek?

De werknemer beschikt over aantoonbare ownership en persoonlijke creativiteit. Wij geloven in individuele kwaliteiten die kunnen bijdragen aan een doel. Naast deze twee belangrijke competenties, zal het volgende ook worden gevraagd: - Teamspeler - Schriftelijk en communicatief sterk in Nederlandse & Engelse taal - Sociaal aangelegd, waardoor makkelijk in contact komen. - Organisatorische en time managementvaardigheden - Een ‘hands-on mentaliteit’ en weet van doorpakken - Energie en enthousiasme

Wat biedt het bedrijf?

Wij bieden een plek in een compact hecht team waar jij je waarde als persoon kan laten zien. Niet alleen voor het team, maar vooral naar de B2B markt waar wij erg bekend in zijn. Wij doen aan structuur, maar werken niet als beton-gegoten. Concreet zijn wij met z'n alle erg flexibel. Er is ruimte voor je eigen vrijheid, creativiteit en flexibiliteit. Je zal je eigen werkplek krijgen. Ook zal er sprake zijn van een stagevergoeding en een mogelijkheid bestaan op een aanstelling tot een (vaste) baan na je stageperiode.

Wat ga je leren?

  • Onderzoekt de customer journey
  • B1-K1-W1 Brengt de marktpositie van de onderneming in kaart
  • B1-K1-W2 Analyseert de customer journey
  • B1-K1-W3 Vertaalt trends en ontwikkelingen naar commerciële kansen
  • B1-K1-W4 Brengt het commerciële aanbod van de onderneming in kaart
  • B1-K1-W5 Doet verbetervoorstellen voor verkoop, marketing en/of marktbewerking
  • Verzorgt marketing- en communicatie-activiteiten
  • B1-K2-W1 Inventariseert wensen en behoeften
  • B1-K2-W2 Voert marketing- en communicatie-activiteiten uit
  • B1-K2-W3 Voert webcare uit
  • Voert het accountmanagement uit en beheert relaties
  • P4-K1-W1 Voert accountanalyses uit
  • P4-K1-W2 Stelt een accountplan op
  • P4-K1-W3 Coördineert het uitvoeren van een accountplan
  • P4-K1-W4 Evalueert een accountplan
  • P4-K1-W5 Bouwt en onderhoudt een relatienetwerk
  • Voert een commercieel traject uit
  • P4-K2-W1 Bereidt een commercieel traject voor
  • P4-K2-W2 Acquireert klanten en/of opdrachten
  • P4-K2-W3 Voert een verkoopgesprek
  • P4-K2-W4 Doet klanten een commercieel aanbod
  • P4-K2-W5 Verzorgt het interne ordertraject
  • P4-K2-W6 Voert aftersales uit

Kenmerken

  • Bereid om te werken aan fysieke toegankelijkheid
  • Mogelijkheden voor begeleiding op maat

lees verder