Junior accountmanager

Bouwmaat Amersfoort Ben jij een Bouw maat voor onze klanten?

Als Junior Accountmanager zie je overal kansen voor onze klanten in de vestiging. Je kent de projecten van onze klanten, weet wat zij nodig hebben en brengt het beste aanbod van producten en services samen in een offerte. Als Junior Accountmanager staat de klantrelatie voor jou centraal: Je gaat met klanten in de vestiging in gesprek, vraagt naar hun bouwprojecten en vertelt hen over de producten, services en voordelen die Bouwmaat biedt. Je bent dè expert in onze vestiging op het gebied van verkoop Je achterhaalt actief de behoefte van onze klanten om daar een passend aanbod voor te maken Je zorgt voor een correcte en bijgewerkte klantenadministratie in het CRM Daarnaast bespreek je met het verkoopteam de actieproducten en de presentatie hiervan in de vestiging. Je maakt verkooprapportages om jouw collega’s uit het verkoopteam op de hoogte te brengen van jouw leads en je deelt je inzichten met de Manager Verkoop en Vestiging.

Naar wie zijn wij op zoek?

Je legt gemakkelijk contact, bent enthousiast en voelt je verantwoordelijk voor je werkzaamheden en flexibel in je werktijden. Daarmee bedoelen we dat je aanwezig bent wanneer onze klanten dat ook zijn, zoals vroeg in de ochtend, juist later in de middag of een keer op zaterdag.

Wat biedt het bedrijf?

Bij DSG Bouwmaat kom je terecht in een hecht, ambitieus en professioneel team. Betrokkenheid en collegialiteit vinden we belangrijk, want daarmee maken we buiten èn binnen het verschil. Daarom investeren wij in jouw groei en ontwikkeling. Door ons ruime aanbod aan opleidingen en trainingen, maar ook door jou de ruimte te geven om met nieuwe ideeën en initiatieven te komen. Dat betekent ook dat je kunt doorgroeien naar verschillende functies, bijvoorbeeld naar Manager Verkoop en Vestiging. En daarom zeggen wij: Je bouwt meer op bij Bouwmaat.

Wat ga je leren?

  • Onderzoekt de customer journey
  • B1-K1-W1 Brengt de marktpositie van de onderneming in kaart
  • B1-K1-W2 Analyseert de customer journey
  • B1-K1-W3 Vertaalt trends en ontwikkelingen naar commerciële kansen
  • B1-K1-W4 Brengt het commerciële aanbod van de onderneming in kaart
  • B1-K1-W5 Doet verbetervoorstellen voor verkoop, marketing en/of marktbewerking
  • Verzorgt marketing- en communicatie-activiteiten
  • B1-K2-W1 Inventariseert wensen en behoeften
  • B1-K2-W2 Voert marketing- en communicatie-activiteiten uit
  • B1-K2-W3 Voert webcare uit
  • Voert het accountmanagement uit en beheert relaties
  • P4-K1-W1 Voert accountanalyses uit
  • P4-K1-W2 Stelt een accountplan op
  • P4-K1-W3 Coördineert het uitvoeren van een accountplan
  • P4-K1-W4 Evalueert een accountplan
  • P4-K1-W5 Bouwt en onderhoudt een relatienetwerk
  • Voert een commercieel traject uit
  • P4-K2-W1 Bereidt een commercieel traject voor
  • P4-K2-W2 Acquireert klanten en/of opdrachten
  • P4-K2-W3 Voert een verkoopgesprek
  • P4-K2-W4 Doet klanten een commercieel aanbod
  • P4-K2-W5 Verzorgt het interne ordertraject
  • P4-K2-W6 Voert aftersales uit

Kenmerken

  • Opleiden voor een mbo-certificaat
  • Opleiden voor een Praktijkverklaring
  • Met uitzicht op een vaste baan

lees verder