Zelfstandig medewerker travel & hospitality

EuroParcs Group Klant Contact Centrum

Tijdens jouw stage bij het Klantcontactcentrum beantwoord je alle inkomende oproepen voor de resorts van EuroParcs en het kantoor. Of een gast belt om een reservering te maken of om te informeren naar de openingstijden van het restaurant op een resort, jij leert dit allemaal zelfstandig af te handelen. Met jouw flexibele en professionele houding weet jij inkomende vragen zo goed en efficint mogelijk te antwoorden. Door jouw communicatieve vaardigheden zorg jij ervoor dat de telefoongesprekken goed verlopen. Verder bestaan je taken uit: • Informatie verstrekken aan gasten, leveranciers, eigenaren etc.; • Veel voorkomende vragen registreren; • Eventueel klachten die per e-mail binnen zijn gekomen afhandelen; • Alle overige voorkomende werkzaamheden.

Naar wie zijn wij op zoek?

• Goede beheersing van de Nederlandse en Engelse taal • Beheersing van de Duitse taal is een pre • Je bent flexibel in je werktijden • Zelfstandig • Stressbestendig • Lef om aan te geven wat je wil leren. • De wil om het optimale uit jouw stage te halen.

Wat biedt het bedrijf?

EuroParcs biedt jou een veelzijdige stageplaats waar je in korte tijd veel kunt leren. Jouw stage is uitdagend en gevarieerd, geen enkele dag is hetzelfde. We zorgen ervoor dat je tijdens jouw stage professionele begeleiding krijgt van een ervaren collega, waardoor je het beste uit jezelf en jouw stage kunt halen. Na het afronden van jouw stage, hoeft jouw EuroParcs-avontuur niet te eindigen. We gaan graag met je in gesprek over de mogelijkheden om na jouw stage bij EuroParcs te blijven werken. De stagevergoeding bedraagt € 400,- bruto per maand op basis van 38 uur per week.

Wat ga je leren?

  • Treedt op als aanspreekpunt voor klanten/gasten
  • B1-K1-W1 Ontvangt de klant/gast
  • B1-K1-W2 Informeert en adviseert de klant/gast
  • B1-K1-W3 Verkoopt en/of verhuurt producten en/of diensten
  • B1-K1-W4 Signaleert en behandelt klachten
  • B1-K1-W5 Onderhoudt in- en/of externe contacten
  • B1-K1-W6 Werft klanten/gasten en opdrachten
  • Voert administratieve en financiële processen uit
  • B1-K2-W1 Stelt informatiemateriaal samen
  • B1-K2-W2 Houdt financiële administratie bij en handelt transacties af
  • B1-K2-W3 Houdt de administratie bij
  • B1-K2-W4 Doet voorstellen voor aftersales of aanpassing van de dienstverlening
  • Realiseert commercieel aanbod
  • P2-K1-W1 Promoot producten en diensten
  • P2-K1-W2 Stelt een passend aanbod op met gerelateerde services en producten
  • P2-K1-W3 Maakt een prijsberekening bij het aanbod

lees verder