RiskChallenger B.V. Office Assistent in de dop!
Als office assistent ben je binnen RiskChallenger als een spin in het web. Het ene moment maak je een afspraak voor het management team met een zakelijke relatie maar niet veel later ben je bezig met het maken van een contract voor je nieuwe collega. De werkzaamheden zijn enorm divers, alles waaraan je denkt bij het organiseren van het kantoor hoort erbij. Bijvoorbeeld ook de boodschappen bestellen. Daarnaast hebben wij wekelijks een MT vergadering waarbij genotuleerd moet worden. Deze afspraak plan je in, ben je aanwezig om te notuleren en vervolgens goed te verwerken. Het kwartaaluitje inplannen en je collega's helpen met bijvoorbeeld het indienen van een declaratie behoort ook tot je takenpakket!
Naar wie zijn wij op zoek?
- Vlotte babbel - Leergierig - Nauwkeurig - Zelfstandig
Wat biedt het bedrijf?
- Elke werkdag verzorgde lunch met het team - Kwartaaluitjes - Iedere maand een gezellige borrel met een hapje eten - Gezellig en divers team
Wat ga je leren?
- Voert taken uit binnen de zakelijke dienstverlening
- B1-K1-W1 Treedt op als aanspreekpunt voor klanten
- B1-K1-W2 Verzorgt zakelijke communicatie
- B1-K1-W3 Verwerkt gegevens
- B1-K1-W4 Werkt aan producten/opdrachten binnen geld-, goederen- en informatie beweging
- Voert office & management support uit
- P3-K1-W1 Levert managementinformatie
- P3-K1-W2 Ondersteunt bij ontwikkelen van corporate information
- P3-K1-W3 Handelt administratieve en financiële zaken af
- P3-K1-W4 Organiseert interne bijeenkomsten