Mediavormgever

Age Network Video & AI editing bij Age Media!

Age Media is de performance-driven YouTube Agency die merken sinds 2012 helpt bij het bouwen van echte Love Brands: mooie, in het oog springende merken met een onmiskenbare aantrekkingskracht, waarmee de doelgroep zich identificeert en verbonden voelt. Bij Age Media gaan we terug naar de oorsprong van YouTube: creëren vanuit liefde en passie, waarbij we in staat zijn het optimale uit data te halen. Dit leidt tot krachtige datagedreven contentstrategieën die kanalen naar een hoger niveau tillen. Wij ontwikkelen succesvolle branded YouTube-kanalen, van creatie en productie tot distributie en optimalisatie, die tractie generen bij het algoritme en waar de kijker van gaat houden.

Naar wie zijn wij op zoek?

Ben jij geobsedeerd door YouTube en wil je ontdekken wat video’s viral maakt? Wil je jezelf ontwikkelen als video-editor en experimenteren met AI-tools om de meest boeiende content te creëren? Dan is deze stage bij Age Media precies wat je zoekt! Wat zoeken wij? - Een enthousiaste YouTube-fanaat die alles wil leren over het algoritme. - Iemand die de extra mile gaat en zich verdiept in virale strategieën. - Een creatieve video-editor met de motivatie om nieuwe editing-technieken te leren. - Interesse in AI-contentcreatie en het experimenteren met tools zoals Midjourney en Runway. - Basiskennis van Photoshop is een pluspunt voor het maken van thumbnails en het finetunen van AI-beelden. - Analytisch inzicht: je vindt het leuk om data te gebruiken om video’s te optimaliseren.

Wat biedt het bedrijf?

- Een uitdagende stage waarin je volledig meedraait in ons enthousiaste team. - De kans om te werken voor toonaangevende merken en creators. - Een fulltime stage (40 uur). Dit is geen afstudeerstage. - Ruimte voor eigen inbreng en creativiteit. - Een dynamische werkomgeving waar geen dag hetzelfde is (60/40 balans tussen kantoor en thuiswerken).

Wat ga je leren?

  • Ontwikkelt crossmediale (vormgeef)oplossingen
  • B1-K1-W1 Onderzoekt data/gegevens en vormt zich gaandeweg een beeld van de context
  • B1-K1-W2 Formuleert de voorlopige en definitieve mediavraag van de klant
  • B1-K1-W3 Voert de dialoog over duiding en vertaling van de input
  • B1-K1-W4 Informeert en betrekt belanghebbenden op verschillende momenten in het crossmediale ontwikkeltraject
  • B1-K1-W5 Maakt prototypes voor de vormgeving van crossmediale toepassingen in verschillende fasen van het ontwikkelproces
  • B1-K1-W6 Realiseert de vormgeving voor crossmediale toepassingen
  • B1-K1-W7 Voert projectmatige werkzaamheden uit
  • Positioneert en profileert zich in de markt
  • B1-K2-W1 Maakt een persoonlijk portfolio
  • B1-K2-W2 Participeert in relevant netwerk (communicatief en commercieel)

lees verder