Facilitair leidinggevende

Anantara Grand Hotel Krasnapolsky Housekeeping & Quality Management Trainee | Anantara Grand Hotel Krasnapolsky Amsterdam

Als Housekeeping & Quality Management Trainee ben je werkzaam in een allround functie waar de nadruk ligt op de kwaliteit van de kamers en algemene ruimtes in het hotel. Je geeft leiding aan een team en bent aanspreekpunt voor zowel gasten als voor collega’s van andere afdelingen. Daarnaast ben je mede verantwoordelijk voor het voorraadbeheer van de Housekeeping afdeling en waarborg je de kwaliteitseisen en de standaarden van de Minor Hotel Group. Je hebt een voorbeeld functie en draagt proactief verbeteringen aan.

Naar wie zijn wij op zoek?

• Een gemotiveerde en hands-on werkmentaliteit • Empatishc vermogen en een stress-bestendige aanpak • Een groot verantwoordelijkheidsgevoel, oog voor detail en resultaatgerichtheid • Een goede beheersing van de engelse taal • Beschikbaarheid om te werken in de weekenden

Wat biedt het bedrijf?

Als onderdeel van de Minor Hotel Group begrijpen wij maar al te goed dat mensen het verschil maken en dit blijkt dan ook uit onze uitstekende arbeidsvoorwaarden! Naast werken in het meest iconische hotel van Amsterdam met de leukste collega's, bieden wij jou de volgende voordelen: • Stagevergoeding van €750 bruto per maand op basis van 5 dagen per week • Speciaal medewerkerstarief voor jouw weekendjes weg in de Minor & NH Hotels wereldwijd én 30% korting op F&B! • Nodig je vrienden en familie uit voor overnachtingen met korting in Minor & NH hotels wereldwijd. • Een aantrekkelijke korting van 50% op de F&B concepten bij 16 aangesloten luxe hotels in Amsterdam • NH University biedt uitstekende trainings- en (internationale) ontwikkelingsmogelijkheden. • Goede doorgroeimogelijkheden: alle NH medewerkers hebben voorrang op interne vacatures wereldwijd! • Experience Stay bij Anantara Grand Hotel Krasnapolsky Amsterdam

Wat ga je leren?

  • Verricht facilitaire werkzaamheden
  • B1-K1-W1 Faciliteert bijeenkomsten
  • B1-K1-W2 Verwerkt gegevens met informatiesystemen
  • B1-K1-W3 Voert logistieke werkzaamheden uit
  • B1-K1-W4 Bevordert de veiligheid
  • B1-K1-W5 Onderhoudt ruimten en apparatuur
  • B1-K1-W6 Onderhoudt contact met interne en externe klanten en leveranciers
  • B1-K1-W7 Signaleert klachten en verbeterpunten en handelt deze af
  • Voert beheerstaken uit
  • P2-K1-W1 Maakt een plan voor uitvoering van facilitaire dienstverlening
  • Behoort niet tot het takenpakket Behoort niet tot het takenpakket: P2-K1-W2 Voert contractbeheer uit
  • P2-K1-W3 Beheert financiën
  • P2-K1-W4 Stemt af met het management
  • Geeft leiding
  • P2-K2-W1 Begeleidt en stuurt (lerende) medewerkers aan
  • P2-K2-W2 Plant en verdeelt de werkzaamheden
  • P2-K2-W3 Voert gesprekken met medewerkers

lees verder