Junior accountmanager

ASB BENELUX B.V. Start jouw commercile carrire als Junior Accountmanager bij Jarritos

ASB Benelux BV, importeur van het Mexicaanse frisdrankmerk Jarritos, biedt een uitdagende stage aan voor een Junior Accountmanager in opleiding. Als stagiair krijg je de kans om: Klantrelaties op te bouwen en te onderhouden, zowel met bestaande als nieuwe klanten binnen de food- en horecasector. Actief mee te werken aan het uitbreiden van het klantenbestand door acquisitie en het identificeren van nieuwe verkoopkansen. Salesstrategien te ontwikkelen en uit te voeren, met als doel de zichtbaarheid en verkoop van Jarritos in Nederland te vergroten. Te ondersteunen bij onderhandelingen en contractbesprekingen, en ervoor te zorgen dat de klantbehoeften worden vervuld. Commercieel inzicht te ontwikkelen door het volgen van markttrends en het analyseren van klantgedrag om zo effectieve accountmanagementstrategien te formuleren. Deze stage biedt een uitstekende mogelijkheid om praktijkervaring op te doen in accountmanagement, en een actieve rol te spelen

Naar wie zijn wij op zoek?

ASB Benelux zoekt een proactieve en klantgerichte stagiair(e) voor de functie van Junior Accountmanager. Je bent enthousiast, leergierig en vindt het leuk om een bijdrage te leveren aan onze groei in de zakelijke markt. Of je nu een eerste kennismaking zoekt met accountmanagement of al enige ervaring hebt, we verwelkomen je graag als je een positieve instelling en de juiste motivatie meebrengt. Gewenste Vaardigheden en Competenties 1.Communicatieve vaardigheden: Je kunt goed luisteren, duidelijke vragen stellen, en helder communiceren, zowel mondeling als schriftelijk. 2. Klantgerichtheid: Je hebt een dienstverlenende houding en kunt de behoeften van klanten goed aanvoelen en hierop inspelen. 3. Proactieve werkhouding: Je bent niet bang om initiatief te nemen, ziet kansen en hebt een hands-on mentaliteit. 4. Organisatorische vaardigheden:Je kunt goed plannen en structureren, en bent in staat om meerdere klantprojecten tegelijk te beheren.

Wat biedt het bedrijf?

Wat kun je verwachten? 1. Persoonlijke begeleiding: Bij ASB Benelux zorgen we voor intensieve begeleiding door ervaren professionals, zodat je al jouw vragen kunt stellen en de begeleiding krijgt die je nodig hebt om succesvol te zijn. 2. Uitdagende leerervaring: Je werkt met echte klanten en neemt deel aan verschillende klantprojecten, wat je waardevolle praktijkervaring oplevert in klantbeheer en sales. 3. Een professioneel en stimulerend werkomgeving: Ons kantoor is gevestigd in een zakelijke en professionele omgeving waar je jezelf kunt ontwikkelen en nieuwe connecties kunt leggen. 4. Ontwikkeling van commercile en communicatieve vaardigheden: Tijdens je stage krijg je de kans om essentile accountmanagementvaardigheden te ontwikkelen en leer je hoe je klantrelaties opbouwt en onderhoudt.

Wat ga je leren?

  • Onderzoekt de customer journey
  • B1-K1-W1 Brengt de marktpositie van de onderneming in kaart
  • B1-K1-W2 Analyseert de customer journey
  • B1-K1-W3 Vertaalt trends en ontwikkelingen naar commerciële kansen
  • B1-K1-W4 Brengt het commerciële aanbod van de onderneming in kaart
  • B1-K1-W5 Doet verbetervoorstellen voor verkoop, marketing en/of marktbewerking
  • Verzorgt marketing- en communicatie-activiteiten
  • B1-K2-W1 Inventariseert wensen en behoeften
  • B1-K2-W2 Voert marketing- en communicatie-activiteiten uit
  • B1-K2-W3 Voert webcare uit
  • Voert het accountmanagement uit en beheert relaties
  • P4-K1-W1 Voert accountanalyses uit
  • P4-K1-W2 Stelt een accountplan op
  • P4-K1-W3 Coördineert het uitvoeren van een accountplan
  • P4-K1-W4 Evalueert een accountplan
  • P4-K1-W5 Bouwt en onderhoudt een relatienetwerk
  • Voert een commercieel traject uit
  • P4-K2-W1 Bereidt een commercieel traject voor
  • P4-K2-W2 Acquireert klanten en/of opdrachten
  • P4-K2-W3 Voert een verkoopgesprek
  • P4-K2-W4 Doet klanten een commercieel aanbod
  • P4-K2-W5 Verzorgt het interne ordertraject
  • P4-K2-W6 Voert aftersales uit

lees verder