Leidinggevende leisure & hospitality

Avenue Hotel

Bij het Avenue Hotel zijn we op zoek naar een stagiaire voor de Front Office en Revenue en reserverings afdeling. Het zijn veelzijdige stages in een klein gezellig drie-sterren hotel met 82 kamers. Wij willen jou graag ondersteunen in jouw leerproces en staan ervoor open als je graag iets extra's wilt leren! Front Office: Een hele veelzijdige stage! Inchecken, uitchecken, telefoonafhandeling, klachten afhandeling, verkoop van tickets en excursies, reserveringen maken en controleren, je leert het allemaal! Revenue en reserveringen: Je werkt in deze functie nauw samen met de Revenue Manager en zult al snel veel verantwoordelijkheid krijgen. Je belangrijkste taken zijn het ondersteunen van de manager, het verwerken van dagelijkse bezetting- en omzetcijfers, offertes opstellen, analyses en projecten uitvoeren en het beheren van het reserveringssysteem en de diverse boekingskanalen. Ben jij nog op zoek naar een leuke stage van minimaal 16 weken? Solliciteer nu!

Naar wie zijn wij op zoek?

Wij zoeken: Oog voor detail Representatief, resultaatgericht en pro-actief Gastvrij, gaat voor het “wow-effect” Zelfstandig, maar ook goed kunnen werken in teamverband Positieve attitude Accuraat kunnen werken Bij voorkeur woonachtig te Amsterdam Spreekt vloeiend Nederlands en Engels, een derde taal is een pr

Wat biedt het bedrijf?

Wij bieden: €700 stagevergoeding op basis van 38 uur per week! Een veelzijdige en uitdagende stage voor minimaal 16 weken (38 uur per week). Een informele en collegiale werksfeer Een erkend leerbedrijf bij SBB (voormalig Kenwerk)

Wat ga je leren?

  • Treedt op als aanspreekpunt voor klanten/gasten
  • B1-K1-W1 Ontvangt de klant/gast
  • B1-K1-W2 Informeert en adviseert de klant/gast
  • B1-K1-W3 Verkoopt en/of verhuurt producten en/of diensten
  • B1-K1-W4 Signaleert en behandelt klachten
  • B1-K1-W5 Onderhoudt in- en/of externe contacten
  • B1-K1-W6 Werft klanten/gasten en opdrachten
  • Voert administratieve en financiële processen uit
  • B1-K2-W1 Stelt informatiemateriaal samen
  • B1-K2-W2 Houdt financiële administratie bij en handelt transacties af
  • B1-K2-W3 Houdt de administratie bij
  • B1-K2-W4 Doet voorstellen voor aftersales of aanpassing van de dienstverlening
  • Organiseert activiteiten en ondersteunt bij voorkomende werkzaamheden
  • Behoort niet tot het takenpakket Behoort niet tot het takenpakket: P3-K1-W1 Maakt een planning voor de organisatie van activiteiten
  • Behoort niet tot het takenpakket Behoort niet tot het takenpakket: P3-K1-W2 Bereidt de uitvoering van activiteiten voor
  • Behoort niet tot het takenpakket Behoort niet tot het takenpakket: P3-K1-W3 Begeleidt activiteiten
  • Behoort niet tot het takenpakket Behoort niet tot het takenpakket: P3-K1-W4 Rondt de activiteit af
  • Behoort niet tot het takenpakket Behoort niet tot het takenpakket: P3-K1-W5 Draagt bij aan een veilig en aangenaam verblijf op een recreatiebedrijf/op locatie
  • Behoort niet tot het takenpakket Behoort niet tot het takenpakket: P3-K1-W6 Ondersteunt bij voorkomende werkzaamheden op een recreatiebedrijf/op locatie
  • Geeft leiding
  • P3-K2-W1 Plant en verdeelt de werkzaamheden
  • P3-K2-W2 Instrueert en begeleidt nieuwe collega's, stagiairs en/of vrijwilligers
  • P3-K2-W3 Voert formele gesprekken
  • Voert beheerstaken uit
  • P3-K3-W1 Maakt een operationeel plan
  • P3-K3-W2 Maakt een begrotingsvoorstel
  • P3-K3-W3 Bewaakt financiën

lees verder