Avenue Hotel Stage Housekeeping Supervisor
Jouw taken en verantwoordelijkheden: Werkverdeling en planning maken voor medewerkersIn de ochtendbespreking het team instrueren en extra werkzaamheden gevenKamers & extra werkzaamheden controleren na de schoonmaakKamers schoon zetten in het systeemTechnische storingen doorgeven aan de Technische DienstLinnen tellen voor de voorraadToezien op het naleven van de procedures en evt. verbeteringen aanbrengenCordineren van verzoeken van de Front OfficeDe totale schoonmaak dagelijks monitoren door middel van een kwaliteitswaarborgsysteem
Naar wie zijn wij op zoek?
Jouw Profiel: Je volgt een opleiding op MBO niveau 3 of 4 in de richting van hotelschool of facilitaire dienst Leergierig Streng maar rechtvaardig Oog voor detail Positieve attitude Representatief Gast- en servicegericht Pro-actief, gemotiveerd en zelfstandig, maar ook goed kunnen werken in teamverband Communicatief sterk en overtuigend Uitstekende beheersing van de Nederlandse en Engelse taal Bij voorkeur woonachtig in Amsterdam
Wat biedt het bedrijf?
Wij bieden: €700 stagevergoeding op basis van 38 uur per week! Een veelzijdige en uitdagende stage voor minimaal 10 weken. Een informele en collegiale werksfeer Een erkend leerbedrijf bij SBB (voormalig Kenwerk)
Wat ga je leren?
- Treedt op als aanspreekpunt voor klanten/gasten
- B1-K1-W1 Ontvangt de klant/gast
- B1-K1-W2 Informeert en adviseert de klant/gast
- B1-K1-W3 Verkoopt en/of verhuurt producten en/of diensten
- B1-K1-W4 Signaleert en behandelt klachten
- B1-K1-W5 Onderhoudt in- en/of externe contacten
- B1-K1-W6 Werft klanten/gasten en opdrachten
- Voert administratieve en financiële processen uit
- B1-K2-W1 Stelt informatiemateriaal samen
- B1-K2-W2 Houdt financiële administratie bij en handelt transacties af
- B1-K2-W3 Houdt de administratie bij
- B1-K2-W4 Doet voorstellen voor aftersales of aanpassing van de dienstverlening
- Organiseert activiteiten en ondersteunt bij voorkomende werkzaamheden
-
Behoort niet tot het takenpakket: P3-K1-W1 Maakt een planning voor de organisatie van activiteiten
-
Behoort niet tot het takenpakket: P3-K1-W2 Bereidt de uitvoering van activiteiten voor
-
Behoort niet tot het takenpakket: P3-K1-W3 Begeleidt activiteiten
-
Behoort niet tot het takenpakket: P3-K1-W4 Rondt de activiteit af
-
Behoort niet tot het takenpakket: P3-K1-W5 Draagt bij aan een veilig en aangenaam verblijf op een recreatiebedrijf/op locatie
-
Behoort niet tot het takenpakket: P3-K1-W6 Ondersteunt bij voorkomende werkzaamheden op een recreatiebedrijf/op locatie
- Geeft leiding
- P3-K2-W1 Plant en verdeelt de werkzaamheden
- P3-K2-W2 Instrueert en begeleidt nieuwe collega's, stagiairs en/of vrijwilligers
- P3-K2-W3 Voert formele gesprekken
- Voert beheerstaken uit
- P3-K3-W1 Maakt een operationeel plan
- P3-K3-W2 Maakt een begrotingsvoorstel
- P3-K3-W3 Bewaakt financiën