Leidinggevende international hospitality

Banks Mansion Leidinggevende international hospitality

Welkom bij Banks Mansion! Bij Banks Mansion bieden wij diverse uitdagende stages aan in het hogere segment van de hospitality van Amsterdam in één van de beste 4-sterren hotels van Amsterdam. Een afwisselende en brede stage in een enthousiast, warm en hecht team. Als 'young professional' zijn jouw ideeën erg welkom en zal je bij veel zaken betrokken worden. We zijn daarbij erg benieuwd naar jouw kijk op zaken! Uiteraard krijg je een uitstekende begeleiding en vergoeding in overleg. Wij zoeken een authentieke, energieke en onbegrensd gastvrije stagiaire die onze Guest Relations afdeling wil komen versterken. Taken en verantwoordelijkheden; - Het in- en uitchecken van gasten - Het zorgen voor een optimale gasttevredenheid - De gast informeren over alle mogelijkheden in Amsterdam: van restaurants, tot bezienswaardigheden, tot theaters etc! - Samen met het team het up-to-date houden van de “stad Amsterdam”: festivals, evenementen, nieuwe restaurants etc..

Naar wie zijn wij op zoek?

Wij zoeken iemand die; - Een passie en gedrevenheid heeft voor de hotellerie - Communicatief sterk is, zowel verbaal als non-verbaal - Flexibel inzetbaar is wanneer de drukte dit vraagt - Commercieel is - Een echte teamplayer is - Een open-minded en flexibel karakter heeft - Energiek is

Wat biedt het bedrijf?

Banks Mansion biedt jou: •Een uitdagende, afwisselende stage in het hogere segment van de Hospitality in één van de beste 4-sterren hotels van Amsterdam; •de balans tussen stage en privé vinden wij belangrijk; •Een stage vergoeding hoger dan gemiddeld; in overleg en afhankelijk van jouw (eventuele) eerder opgedane ervaring en kennis; •Vaste onkostenvergoeding per gewerkte dag; •Veel ruimte voor eigen ontwikkeling en vrijheid om te ondernemen; •Een enthousiast, warm en hecht team;

Wat ga je leren?

  • Werkt mee in drank- en spijsverstrekkende bedrijven
  • B1-K1-W1 Ontvangt en informeert/adviseert de gast/klant/reiziger/bezoeker
  • B1-K1-W2 Neemt bestelling op en serveert deze
  • B1-K1-W3 Maakt de rekening op en neemt afscheid van de gast/klant/reiziger/bezoeker
  • B1-K1-W4 Creëert en bewaakt sfeer
  • B1-K1-W5 Neemt speciale arrangementen, partijen of bestellingen aan
  • Werkt mee in logiesverstrekkende bedrijven
  • B1-K2-W1 Neemt reserveringen aan voor kamers en/of zalen en arrangementen
  • B1-K2-W2 Checkt de gast/klant/reiziger/bezoeker in
  • B1-K2-W3 Verleent service aan gasten/klanten/reizigers/bezoekers tijdens hun verblijf
  • B1-K2-W4 Bewaakt de veiligheid
  • B1-K2-W5 Checkt de gast/klant/reiziger/bezoeker uit
  • Treedt op als aanspreekpunt voor gasten/klanten/reizigers/bezoekers
  • B1-K3-W1 Informeert en adviseert de gast/klant/reiziger/bezoeker
  • B1-K3-W2 Verkoopt en/of verhuurt producten en/of diensten
  • B1-K3-W3 Signaleert en behandelt klachten
  • B1-K3-W4 Onderhoudt in- en/of externe contacten
  • Realiseert commercieel aanbod
  • B1-K4-W1 Werft gasten/klanten/reizigers/bezoekers en opdrachten
  • B1-K4-W2 Promoot producten en diensten
  • B1-K4-W3 Stelt een passend aanbod op
  • B1-K4-W4 Maakt een prijsberekening bij het aanbod
  • Geeft leiding en voert beheerstaken uit
  • B1-K5-W1 Maakt een operationeel plan
  • B1-K5-W2 Plant en verdeelt werkzaamheden
  • B1-K5-W3 Begroot financiën
  • B1-K5-W4 Bewaakt financiën
  • B1-K5-W5 Begeleidt en stuurt medewerkers aan
  • B1-K5-W6 Voert intern formele gesprekken

Kenmerken

  • Mogelijkheden voor begeleiding op maat

lees verder