Junior accountmanager

Eatfirst Ben jij een gepassioneerd foodie? En ben je goed in sales?

Tijdens de stage ben je medeverantwoordelijk voor het beheer van klantaanvragen; reageren op inkomende verzoeken en ervoor zorgen dat alle contacten worden omgezet in langdurige EatFirst-klanten. De verantwoordelijkheden omvatten ook het identificeren en creren van nieuwe kansen door het beheren van uitgaande verkopen: lead scouting, netwerken, het gebruiken van relaties met bestaande klanten om nieuwe klanten te benutten. Tijdens je stage werk je nauw samen met een international team en onze externe stakeholders: klanten en leveranciers.

Naar wie zijn wij op zoek?

Onze ideale kandidaat is… - Geweldig in het te woord staan ??van klanten, met goede schriftelijke en gesproken communicatieve vaardigheden in het Nederlands en Engels (niet onderhandelbaar) - Vaardig in Microsoft Office (vooral Excel en Powerpoint) en Google Workspace-equivalenten - Enthousiast over het gebruik van een datagedreven aanpak om succes aan te tonen - Goede samenwerker - Werkt met zelfdiscipline en is gemotiveerd om zo veel mogelijk te leren - Kan proactief taken oppakken - Enthousiast en gepassioneerd over het werken in de food branche

Wat biedt het bedrijf?

Over Feedr by EatFirst Wij zijn Europa’s toonaangevende marktplaats voor bedrijfscatering en voeding voor kantoren. Wij zijn een innovatief, snelgroeiend technologiebedrijf in de voedingsmiddelen- en drankenindustrie en ons doel is om een ??revolutie teweeg te brengen in de voeding op kantoor. We bestaan ??al bijna tien jaar in Europa en we zijn nog maar net begonnen. Met dekking in heel Nederland, Groot-Brittanni en Duitsland zorgen we voor meer dan duizenden klanten en hebben we door de jaren heen miljoenen gasten te eten gegeven. Tot onze klanten behoren F500-klanten, mondiale technologieleiders, professionele servicebedrijven en vele middelgrote bedrijven in heel Europa. Voordelen van werken met ons: Dit is een geweldige kans om deel uit te maken van een leuk, vooruitstrevend team met een bewezen staat van dienst op het gebied van succes. Deze rol biedt: Dynamische team- en bedrijfscultuur Leer- en ontwikkelingsmogelijkheden

Wat ga je leren?

  • Onderzoekt de customer journey
  • B1-K1-W1 Brengt de marktpositie van de onderneming in kaart
  • B1-K1-W2 Analyseert de customer journey
  • B1-K1-W3 Vertaalt trends en ontwikkelingen naar commerciële kansen
  • B1-K1-W4 Brengt het commerciële aanbod van de onderneming in kaart
  • B1-K1-W5 Doet verbetervoorstellen voor verkoop, marketing en/of marktbewerking
  • Verzorgt marketing- en communicatie-activiteiten
  • B1-K2-W1 Inventariseert wensen en behoeften
  • B1-K2-W2 Voert marketing- en communicatie-activiteiten uit
  • B1-K2-W3 Voert webcare uit
  • Voert het accountmanagement uit en beheert relaties
  • P4-K1-W1 Voert accountanalyses uit
  • P4-K1-W2 Stelt een accountplan op
  • P4-K1-W3 Coördineert het uitvoeren van een accountplan
  • P4-K1-W4 Evalueert een accountplan
  • P4-K1-W5 Bouwt en onderhoudt een relatienetwerk
  • Voert een commercieel traject uit
  • P4-K2-W1 Bereidt een commercieel traject voor
  • P4-K2-W2 Acquireert klanten en/of opdrachten
  • P4-K2-W3 Voert een verkoopgesprek
  • P4-K2-W4 Doet klanten een commercieel aanbod
  • P4-K2-W5 Verzorgt het interne ordertraject
  • P4-K2-W6 Voert aftersales uit

lees verder