Servicemedewerker

Facilicom Solutions (locatie ABN AMRO - GML) MBO-stage Servicemedewerker / Hospitality

Je bent het visitekaartje voor ABN AMRO op het hoofdkantoor in Amsterdam-Zuid. Je heet mensen welkom bij binnenkomst en wijst hen de weg binnen het pand. Ook assisteer je bij de mailbalie, waar je poststukken overdraagt en medewerkers altijd met een glimlach te woord staat. - Je hebt contact met veel verschillende mensen die jij helpt en wegwijs maakt; - Elke dag opnieuw ervaar je hoe jouw gastvrije ontvangst en hulp worden gewaardeerd. Bezoekers en medewerkers verlaten dankzij jou met een glimlach het gebouw. Daar word je zelf toch ook vrolijk van? - De vrijheid! Je werkt heel zelfstandig en hebt veel eigen verantwoordelijkheden. Als gastvrouw-/heer of host net dat stapje extra zetten om mensen optimaal te helpen en een glimlach op hun gezicht te toveren: precies daarin zit voor jou de voldoening. Daarnaast doe je administratief en facilitair werk, zoals mails versturen, de telefoon aannemen, vergaderruimtes reserveren en zorgen dat koffie en thee klaarstaat.

Naar wie zijn wij op zoek?

Je bent je ervan bewust dat je het visitekaartje van de organisatie bent. Je zorgt er dan ook voor dat je er altijd netjes en verzorgd uitziet. Ook kun je goed zelfstandig werken en snel schakelen tussen verschillende taken. Daarbij ga je proactief te werk en heb je oog voor details om dat belangrijke stapje extra te zetten waarmee jij écht het verschil maakt. Daarnaast: - Ben je energiek en ondernemend en goed met programma's zoals Outlook; - Spreek je vloeiend Nederlands en een aardig woordje Engels; - Kun je een VOG overleggen.

Wat biedt het bedrijf?

Wat je krijgt - Je gaat met een glimlach naar je stage gaat en met een glimlach weer terug naar huis; - Je kunt rekenen op goede begeleiding gedurende je stage; - Je wordt opgenomen in een no-nonsense-organisatie, in een team met korte communicatielijnen en een cultuur waarin collega’s voor elkaar klaar staan. We werken hard maar er is ook tijd voor een geintje; - Een stagevergoeding van € 292,32 bruto per vierwekenperiode (bij 20 dagen/160 uur).

Wat ga je leren?

  • Is aanspreekpunt voor bezoekers
  • B1-K1-W1 Ontvangt bezoekers
  • B1-K1-W2 Draagt bij aan een veilige situatie
  • Voert dienstverlenende, servicegerichte werkzaamheden uit
  • B1-K2-W1 Assisteert bij de uitvoering van activiteiten
  • B1-K2-W2 Voert eenvoudige administratieve werkzaamheden uit
  • B1-K2-W3 Assisteert bij voorraadbeheer
  • B1-K2-W4 Voert eenvoudige onderhouds- en herstelwerkzaamheden uit
  • B1-K2-W5 In behandeling nemen en registreren van incidenten

Kenmerken

  • Bereid om te werken aan fysieke toegankelijkheid
  • Mogelijkheden voor begeleiding op maat

lees verder