E-commerce specialist

Flickmyhouse E-commerce specialst voor marketplace gezocht!

De student krijgt een verantwoording en ervaring in het runnen van een marketplace. Denk hierbij aan contact met leveranciers, analyses van de "customer journey", social media maar ook algemene support en een diepte gang in online kernwaarden. Bij Flickmyhouse is het een pré dat je de Nederlandse taal goed tot uitstekend beheerst, dit om zo goed mogelijk de klanten telefonisch en in de parelshop te woord staan. Maar ook zal dit bijdragen aan jou verdere toekomst waarin jij wellicht te maken krijgt met administratiewerk, onderhandelingen, opstellen van belangrijke documenten of iemand bijstaan in een adviserende rol. Zoals je hier leest, zie je dat een goede kennis van een taal nodig is bij elk segment van je opleiding het is de leidraad om te slagen in welke opleiding dan ook. Hier bij Flickmyhouse wordt jou die kans geboden en zijn wij voornamelijk transparant en direct in de omgang en communicatie. Durf jij het aan om je daarin op te stellen of te verbeteren. Meld je dan nu aan

Naar wie zijn wij op zoek?

- Wel besproken ABN is een vereist - Engels is een pré - Algemene computer vaardigheid - Administratieve vaardigheid - Potentiële klant werving en onderhoud van de klantenrelaties - Klantvriendelijkheid

Wat biedt het bedrijf?

Doorgroeimogelijkheden en zelf ontwikkeling.

Wat ga je leren?

  • Onderzoekt de customer journey
  • B1-K1-W1 Brengt de marktpositie van de onderneming in kaart
  • B1-K1-W2 Analyseert de customer journey
  • B1-K1-W3 Vertaalt trends en ontwikkelingen naar commerciële kansen
  • B1-K1-W4 Brengt het commerciële aanbod van de onderneming in kaart
  • B1-K1-W5 Doet verbetervoorstellen voor verkoop, marketing en/of marktbewerking
  • Verzorgt marketing- en communicatie-activiteiten
  • B1-K2-W1 Inventariseert wensen en behoeften
  • B1-K2-W2 Voert marketing- en communicatie-activiteiten uit
  • B1-K2-W3 Voert webcare uit
  • Evalueert data en doet verbetervoorstellen voor de digitale customer journey
  • P3-K1-W1 Test en monitort online kanalen
  • P3-K1-W2 Verzamelt commerciële data en geeft er betekenis aan
  • P3-K1-W3 Adviseert over het verhogen van de conversie
  • P3-K1-W4 Geeft vorm aan inhoudelijke verbetervoorstellen voor online kanalen
  • P3-K1-W5 Participeert in netwerken
  • Voert digitale operationele activiteiten uit
  • P3-K2-W1 Plant en bewaakt uit te voeren digitale werkzaamheden
  • P3-K2-W2 Ontwikkelt online content
  • P3-K2-W3 Plaatst en beheert content
  • P3-K2-W4 Evalueert webcare-activiteiten en doet verbetervoorstellen

lees verder