ROXTAR Online Marketing B.V. uitdagende Online Marketing stage in Amsterdam
SEO: Uitvoeren van zoekwoordenonderzoek, verbeteren van websitecontent en technische optimalisaties. Linkbuilding: Opzetten en beheren van linkbuildingcampagnes om de online vindbaarheid te vergroten. Google Ads: Ondersteunen bij het opzetten en optimaliseren van advertentiecampagnes. WordPress: Bouwen en aanpassen van websites, inclusief design en technische verbeteringen.
Naar wie zijn wij op zoek?
Leergierig Bereidheid om nieuwe tools, technieken en trends te leren. Enthousiasme om zich te verdiepen in online marketing. Nauwkeurig Aandacht voor detail bij het analyseren van data of uitvoeren van technische taken. Zorgvuldig werken bij het invoeren van wijzigingen op websites of campagnes. Teamplayer Goed kunnen samenwerken in een team, maar ook zelfstandig taken oppakken. Creatief en resultaatgericht
Wat biedt het bedrijf?
ROXTARs ‘core business’ is het optimaliseren van websites en zoveel mogelijk halen uit een online marketing budget. Maar met een stage bij ROXTAR ga je te maken krijgen met nog veel meer onderdelen van online marketing: Denk hierbij aan het de volgende werkzaamheden: Content analyse en Creatie: Het identificeren van contentkansen en het creëren van waardevolle content die backlinks aantrekt. SEO onderzoek doen; Keyword research, data tools: Uitvoeren van diepgaand keyword research en analyse met behulp van geavanceerde data tools. Linkpartner communicatie: Opbouwen en onderhouden van relaties met potentiële linkpartners door effectieve communicatiestrategieën. AI optimalisatie/innovatie: Toepassen en ontdekken van de nieuwste AI-technologieën voor het verbeteren van SEO-strategieën en processen. Deze stage staat voornamelijk in het teken van het werken aan linkbuilding projecten waar JIJ zal hier een essentiële rol in gaan spelen!
Wat ga je leren?
- Onderzoekt de customer journey
- B1-K1-W1 Brengt de marktpositie van de onderneming in kaart
- B1-K1-W2 Analyseert de customer journey
- B1-K1-W3 Vertaalt trends en ontwikkelingen naar commerciële kansen
- B1-K1-W4 Brengt het commerciële aanbod van de onderneming in kaart
- B1-K1-W5 Doet verbetervoorstellen voor verkoop, marketing en/of marktbewerking
- Verzorgt marketing- en communicatie-activiteiten
- B1-K2-W1 Inventariseert wensen en behoeften
- B1-K2-W2 Voert marketing- en communicatie-activiteiten uit
- B1-K2-W3 Voert webcare uit
- Evalueert data en doet verbetervoorstellen voor de digitale customer journey
- P3-K1-W1 Test en monitort online kanalen
- P3-K1-W2 Verzamelt commerciële data en geeft er betekenis aan
- P3-K1-W3 Adviseert over het verhogen van de conversie
- P3-K1-W4 Geeft vorm aan inhoudelijke verbetervoorstellen voor online kanalen
- P3-K1-W5 Participeert in netwerken
- Voert digitale operationele activiteiten uit
- P3-K2-W1 Plant en bewaakt uit te voeren digitale werkzaamheden
- P3-K2-W2 Ontwikkelt online content
- P3-K2-W3 Plaatst en beheert content
- P3-K2-W4 Evalueert webcare-activiteiten en doet verbetervoorstellen