E-commerce specialist

ROXTAR Online Marketing B.V. uitdagende Online Marketing stage in Amsterdam

Stage Online Marketing (BOL – 3e/4e jaar) Locatie: Amsterdam-Noord | Per direct beschikbaar Ben jij een BOL-student en op zoek naar een meewerkstage waarin je écht impact maakt? Bij ROXTAR leer je van specialisten en werk je mee aan échte klantprojecten. Wat ga je doen? - SEO: Je helpt met het verbeteren van websitecontent. - Linkbuilding: Je zet campagnes op om online vindbaarheid te vergroten. - Google Ads: Je ondersteunt bij het opzetten en optimaliseren van campagnes. - WordPress: Je helpt bij het bouwen en aanpassen van websites.

Naar wie zijn wij op zoek?

Wat zoeken wij? - Leergierig: Je wil alles leren over online marketing. - Nauwkeurig: Je werkt gestructureerd en let op details. - Teamplayer: Je werkt goed samen én pakt zelfstandig taken op. Wat bieden wij? - Begeleiding door ervaren marketeers - Meewerken aan echte klantprojecten - Toffe werkplek in Amsterdam-Noord Interesse? Mail je cv naar vacatures@roxtar.nl en groei mee met ROXTAR!

Wat biedt het bedrijf?

ROXTARs ‘core business’ is het optimaliseren van websites en zoveel mogelijk halen uit een online marketing budget. Maar met een stage bij ROXTAR ga je te maken krijgen met nog veel meer onderdelen van online marketing: Denk hierbij aan het de volgende werkzaamheden: Content analyse en Creatie: Het identificeren van contentkansen en het creëren van waardevolle content die backlinks aantrekt. SEO onderzoek doen; Keyword research, data tools: Uitvoeren van diepgaand keyword research en analyse met behulp van geavanceerde data tools. Linkpartner communicatie: Opbouwen en onderhouden van relaties met potentiële linkpartners door effectieve communicatiestrategieën. AI optimalisatie/innovatie: Toepassen en ontdekken van de nieuwste AI-technologieën voor het verbeteren van SEO-strategieën en processen. Deze stage staat voornamelijk in het teken van het werken aan linkbuilding projecten waar JIJ zal hier een essentiële rol in gaan spelen!

Wat ga je leren?

  • Onderzoekt de customer journey
  • B1-K1-W1 Brengt de marktpositie van de onderneming in kaart
  • B1-K1-W2 Analyseert de customer journey
  • B1-K1-W3 Vertaalt trends en ontwikkelingen naar commerciële kansen
  • B1-K1-W4 Brengt het commerciële aanbod van de onderneming in kaart
  • B1-K1-W5 Doet verbetervoorstellen voor verkoop, marketing en/of marktbewerking
  • Verzorgt marketing- en communicatie-activiteiten
  • B1-K2-W1 Inventariseert wensen en behoeften
  • B1-K2-W2 Voert marketing- en communicatie-activiteiten uit
  • B1-K2-W3 Voert webcare uit
  • Evalueert data en doet verbetervoorstellen voor de digitale customer journey
  • P3-K1-W1 Test en monitort online kanalen
  • P3-K1-W2 Verzamelt commerciële data en geeft er betekenis aan
  • P3-K1-W3 Adviseert over het verhogen van de conversie
  • P3-K1-W4 Geeft vorm aan inhoudelijke verbetervoorstellen voor online kanalen
  • P3-K1-W5 Participeert in netwerken
  • Voert digitale operationele activiteiten uit
  • P3-K2-W1 Plant en bewaakt uit te voeren digitale werkzaamheden
  • P3-K2-W2 Ontwikkelt online content
  • P3-K2-W3 Plaatst en beheert content
  • P3-K2-W4 Evalueert webcare-activiteiten en doet verbetervoorstellen

lees verder